Massor ,dom har ju ingen markfrigång så all skit skvätter upp och då har jag bara en.
Hur mycket kan två pinnar sanda av sig?
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Massor ,dom har ju ingen markfrigång så all skit skvätter upp och då har jag bara en.
Hur mycket kan två pinnar sanda av sig?
.
Ha, jag lovar att mina kortbeningar är värre Dom blir blöta under magen av dagg i kort gräsMassor ,dom har ju ingen markfrigång så all skit skvätter upp och då har jag bara en.
Så är det med MollyHa, jag lovar att mina kortbeningar är värre Dom blir blöta under magen av dagg i kort gräs
Däremot en suverän päls som släpper väck skit rätt snabbt. Vägsalt med allt äckel som finns däri är värre !
Det fastnar inte så mycket i strävhårspäls. Eller också är det jag som helt slutat lägga märke till allt bös som alla djur och människor drar in. I höstas satt jag ett helt utvecklingssamtal i mitt barns skola med en död myra i örat och en grankvist i håret. Det säger väl det mesta kanske.
Funkar perfekt här med Extremt sällan jag torkar av någon av hundarna.Man har en korthårig hund och bor 2 trappor upp. Den värsta skiten har trillat av innan man är i lägenheten
Jag har suttit på ett trettioårskalas med hö i håret Ska väl tilläggas att mitt hår och just det strået hade ganska lika färgDet fastnar inte så mycket i strävhårspäls. Eller också är det jag som helt slutat lägga märke till allt bös som alla djur och människor drar in. I höstas satt jag ett helt utvecklingssamtal i mitt barns skola med en död myra i örat och en grankvist i håret. Det säger väl det mesta kanske.
Jag ska hälsa min dotter att det finns fler som jag. Hon minns ingenting av utvecklingssamtalet utom den pinsamma myran jag hade i örat.Jag har suttit på ett trettioårskalas med hö i håret Ska väl tilläggas att mitt hår och just det strået hade ganska lika färg
I övrigt tänker jag sand? Det är väl inte det största problemet. Sand är enkelt att borsta ner på golvet och sopa/dammsuga upp men leran Svarta tassavtryck har det blivit många i sängen Jag försöker underlätta med overall i stallet och även annars när leran är som värst, stänga dörren till sovrummet innan vi går ut, modell jättehallmatta och torka tassarna så mycket som går. Sedan har jag investerat i en robotdammsugare. Älskar den
Hur gör ni efter promenad? Torkar ni av tassar med handduk i hallen eller finns det något superknep för att minska mängden sand i hemmet (sängen...) som jag har missat?
åh vad jag tycker om digI höstas satt jag ett helt utvecklingssamtal i mitt barns skola med en död myra i örat och en grankvist i håret. Det säger väl det mesta kanske.