Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, bästa knepet ever. Det får han inte lära mina små vänner. Dom tycker vissa moment är lite träliga men finner sig i allt. Unghunden är lättast, honom är det inga problem alls med, han går med på allt. Gammelhunden är väldigt rädd om sina små ben och dom är så smala att man blir rädd att han ska skada sig när han vrider på sig när man trimmar. Att bli borstad med vardagsrutinerna är ingen favorit men det goda man får att äta efteråt uppväger det lätt så dom kommer självmant. Jag kan lätt lägga dom på ryggen mellan mina ben och trimma magarna och i ljumskarna, dom slappnar av och ligger lugnt och fint utan minsta obehag och somnar nästan till.. Den andra hunden hatar det och försöker ständigt komma på nya sätt för att slippa. Hans senaste trick är att fisa. Det luktar så illa att jag måste gå ut
Vad står MAS för?Har en MAS på snart 8 månader och när hon fällde valpullen borstade jag mängder varje dag, det låg drivor på golv och allt hon nuddade blev vitt. Men senaste månaderna har jag nog borstat max var tionde dag och jag tycker inte att hon fäller något i princip alls. Räknar alltså kallt med jobbiga fällperioder, men begränsad pälsvård därmellan
Är så fascinerad över vilken självrengörande päls hon har! Den är ju så mjuk och fin och vit och återställer sig själv på typ en timma när hon kommer in från en lerig promenad. Att min vita matta är mindre vit och mer... leråkerfärgad är en annan femma
Vad står MAS för?