Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Norröna har riktigt bra regnställEfter att ha spenderat fyra timmar på klubben i fyra grader och spöregn så inser jag att jag behöver köpa ett rejält regnställ. Vad kör ni på?
Galon. Enda som har en chans att hålla torrt!Efter att ha spenderat fyra timmar på klubben i fyra grader och spöregn så inser jag att jag behöver köpa ett rejält regnställ. Vad kör ni på?
I galon håller man sig torr stillastående, absolut. Men ska en röra på sig så blir jag dyblöt av svett inifrån....Galon. Enda som har en chans att hålla torrt!
Stod ute och tränade hund i 2 timmar och har spenderat ett antal timmar i hundgården med valpköpare. Torr ändå!
Dålig bild men är lycklig! fått tag på rosa hurtta polarvästen
Dålig bild men är lycklig! fått tag på rosa hurtta polarvästen
Förlåt, men hunden till höger Har den korsett?
Dom kanske blev lite mobbade Men jäklar vad dom syns!Lemmy ser ut att säga "Matte, är du säker på det här?"
Zeppe: "Snälla säg att detta bara är för halloween"
Köpte en Dogmaze matskål till Frank här om dagen. Med en beskrivning som "skålen som stimulerar och utmanar hundens alla sinnen" går det ju inte att motstå, eller hur?
Efter första måltiden är jag inte speciellt imponerad, antingen har Frank världens längsta tunga eller så skulle skårorna kunna vara minst 5 cm djupare för att det ska bli någon utmaning. Oh well....
Vilken smidig grej. Om man inte orkar aktivera hunden någon dag så ställer man bara fram skålen då eller?
Shoppat valpsaker och hämtat ut valppaket från min fodertillverkare. Förvånansvärt svårt att hitta ställbara y-selar i valpstorlekar för en rimlig peng! Känns ju helt absurt att köpa en sele som inte går att ställa om för nästan 300:-, som valpen bara kan ha nån vecka! Slutade med att det blev tre halsband, fast jag inte alls gillar det till småvalpar. Fodervärdarna tar jag med mig till butiken nästa vecka så får de välja ut sele som passar.
Funderar lite på varför jag var så ärlig att jag bara beställde valpkit till de fem som flyttar redan som små, jag vill också ha en kylväska och en rulle bajspåsar
Tja, varför inte? Jag ser hellre att de får en välsittande sele som första koppelupplevelse, än ett smalt halsband. Till mina egna har jag gjort ett fynd på tradera, men känns inte så kul att skicka med begagnade selar med valpköparna...Ska du köpa selar till alla valparna?
Tja, varför inte? Jag ser hellre att de får en välsittande sele som första koppelupplevelse, än ett smalt halsband. Till mina egna har jag gjort ett fynd på tradera, men känns inte så kul att skicka med begagnade selar med valpköparna...
Himla schysst! Till Floki fick jag typ 2 kg foder och hans papper.
Här får de med en korv hundmat och en kupong till en gratiskorv, lite merchandise från fodertillverkaren, en matskål, reflexväst och lysande halsband, koppel och förhoppningsvis en sele. Och pappren då så klart, i en mapp med hundens namn på.
De går nog i konkursOch allt arbete du lagt ned på valparna. Skulle önska att det fanns fler uppfödare som dig!
De går nog i konkurs