Jag har just klickat hem 2st från ebay för 30 resp 23 krVisst har flera här köpt såna halsband som lyser som man laddar genom usb? Var köper man dem billigt och ändå hyfsad kvalité? Ebay?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har just klickat hem 2st från ebay för 30 resp 23 krVisst har flera här köpt såna halsband som lyser som man laddar genom usb? Var köper man dem billigt och ändå hyfsad kvalité? Ebay?
Rogz?Funderar på att köpa någon ställbar sele, så att Aysu har något som går att använda även när hon dränks i en miljard tjocka täcken. Halsband är ingen superhit för henne... Alternativet är ju att sy något själv.
Vet ni någon extremt ställbar sele som passar stor hund? Jag hittar mest till småhundar... Inga selar av puppiamodell eller så, utan bara några mjuka band och ring för koppel.
Funderar på att köpa någon ställbar sele, så att Aysu har något som går att använda även när hon dränks i en miljard tjocka täcken. Halsband är ingen superhit för henne... Alternativet är ju att sy något själv.
Vet ni någon extremt ställbar sele som passar stor hund? Jag hittar mest till småhundar... Inga selar av puppiamodell eller så, utan bara några mjuka band och ring för koppel.
Rogz?
XLarge Chest: 60 - 95 cm Neck: 43 - 70 cm
Rukka
Jag köper Rogz på globaldogshop (på nätet asså) men det finns säkert i djuraffär också, de har ju flera olika, men jag gillar denna för att den är så mjuk. Vissa har ju som nått dekorband på och det skaver pälsen på mina, det är mkt vassare.De där två är av modell jag gillar! Undrar var de går att köpa bara... kanske får svänga in i någon djuraffär i helgen och se om det finns något.
Arken zoo har vi nära!Jag köper Rogz på globaldogshop (på nätet asså) men det finns säkert i djuraffär också, de har ju flera olika, men jag gillar denna för att den är så mjuk. Vissa har ju som nått dekorband på och det skaver pälsen på mina, det är mkt vassare.
Rukka tror jag endast säljs hos Arken Zoo, i butik och på nätet.
Arken zoo har vi nära!
Vi ska byta spårsele till en butchersele för att få ner tempot på vår lilla spåridiot, men den måste kopplas i en kedja utan vridna länkar. Var hittar man sådana? Och mäts alltid längden på kedjor inklusive ring eller kan det vara olika mellan olika märken/försäljare?
Arken zoo har vi nära!
Jag har just klickat hem 2st från ebay för 30 resp 23 kr
Åååh, jag borde verkligen SÄLJA grejer. Har hundprylar i drivor.
Har någon här tips på hur jag bäst tvättar selar? Har ett gäng puppia-selar och en zero dc som behöver tvättas. Tvättpåsar och skontvätt? Tvätta för hand?
Usb uppladdade o frakt fritt?Och jag 7 st från Wish för 20:-/st! Funkar det bra blir det ett gäng till, så det finns till alla mina hundar inte bara de sålda valparna...
De som säljs i butiker här för tio gånger priset är ju inte heller nån superkvalitet direkt, så jag chansade lite.
Jag kör dom i maskin,40-60 grader beroende på hur skitiga.Åååh, jag borde verkligen SÄLJA grejer. Har hundprylar i drivor.
Har någon här tips på hur jag bäst tvättar selar? Har ett gäng puppia-selar och en zero dc som behöver tvättas. Tvättpåsar och skontvätt? Tvätta för hand?
10 kr i frakt, samma bild som på ebay (laddningsbara)Usb uppladdade o frakt fritt?
Jag brukar bara köra dem i maskinen på 60 grader... Du har möjligtvis inte lite selar som kan passa BC-valpar?
7kg Vad har du matat honom med?Kanske. Tänk dvärgpinscher på 7 kg.
7kg Vad har du matat honom med?