Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Djurgården låter bra. Jag har incheckning på mitt hotell vid 15 och vill gärna få det gjort innan vi ses, så gärna därefter om det fungerar för er andra?
Ja men jag måste gå vid 16:00.
Jag kunde visst idag!
Men vart precis i Djurgården ska folk ses? Behöver adress :P
Vad roligt! Parkering vid Villa Godthem precis efter djurgårdsbron. Dit åker @nordingran och jag i alla fall. Går att anpassa om något annat är lättare för er tänker jag
Jag är påväg och ska leta upp bussen och grejer så kanske blir liiite sen. Åker till förhistoriska museet med buss 69
Vet någon vad en busstation i närheten heter?Vad roligt! Parkering vid Villa Godthem precis efter djurgårdsbron. Dit åker @nordingran och jag i alla fall. Går att anpassa om något annat är lättare för er tänker jag
Vet någon vad en busstation i närheten heter?
Strandvägen då eller? Djurgårdsbron är en soprvagnsstation. Jag kommer till Östra Station ca 20 över. Det är en bit att åka från Täby :PNordingran säger djurgårdsbron
Strandvägen då eller? Djurgårdsbron är en soprvagnsstation. Jag kommer till Östra Station ca 20 över. Det är en bit att åka från Täby :P
Jag får tvärtom@nordingran menar att när hon söker på Strandvägen så heter busshållsplatsen Djurgårdsbron, och buss 69 ska gå dit. Förmedlar hennes Stockholmskunskap eftersom hon sitter och kör
Jag får tvärtom
Men då hoppar jag av vid strandvägen!