Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor på hotell precis vid centralen så kanske inte föööör långt därifrån? Typ inom en timme med pendel/buss/tunnelbana?
Det går jättesnabbt att komma in till staden från brommaJag bor på hotell i Bromma typ så jag är också tacksam om jag inte behöver åka timmar.
Men tänker att de som kan Stockholm får komma med förslag hehe.
Vad är planen att vi ska göra? Gå en promenad, träna, leka? För det bestämmer ju plats lite också!
För mig funkar absolut Djurgården. Sålänge jag vet hur man tar sig dit men antar stationen heter så?Gärdet? Djurgården? Nackareservatet? Ursvik? Gärdet/djurgården är väl enklast att ta sig till kommunalt. Finns ju ställen att promenera på överallt
För mig funkar absolut Djurgården. Sålänge jag vet hur man tar sig dit men antar stationen heter så?
Du kan ta buss 69 från Sergels torg och gå av vid djurgårdsbron. Alternativt sjöhistoriska museet. Beror på vart vi vill mötas Jag brukar ställa bilen vid sjöhistoriska, skillnaden är väl att man inte kommer på själva "ön" direkt.
Kan möta upp dig.Jag har ingen aning om vart vi kan träffas, är nästan aldrig i Stockholm även fast jag bott utanför hela livet. Man jag kan närsom.
Kan möta upp dig.
Tack! Men bara jag vet plats så har jag inga problem att köra in till Stockholm, kan bara inte ge något förslag på vart man kan gå hundpromenad.