Minibuketräff Sthlm 3-5 November?

Om vi bestämmer plats först kanske det är lättare att planera tid? Eller så är det bara jag som tänker så :angel:

Jag är också ganska flexibel med tiden, har väl inget specifikt planerat mer än att jag kommer behöva plugga inför den här jädra tentan...

Jag bor på hotell precis vid centralen så kanske inte föööör långt därifrån? :D Typ inom en timme med pendel/buss/tunnelbana?

Jag bor på hotell precis vid centralen så kanske inte föööör långt därifrån? :D Typ inom en timme med pendel/buss/tunnelbana?

Jag bor på hotell i Bromma typ så jag är också tacksam om jag inte behöver åka timmar. :angel:

Men tänker att de som kan Stockholm får komma med förslag hehe.

Gärdet? Djurgården? Nackareservatet? Ursvik? :) Gärdet/djurgården är väl enklast att ta sig till kommunalt. Finns ju ställen att promenera på överallt :up:

För mig funkar absolut Djurgården. Sålänge jag vet hur man tar sig dit men antar stationen heter så? :)

Du kan ta buss 69 från Sergels torg och gå av vid djurgårdsbron. Alternativt sjöhistoriska museet. Beror på vart vi vill mötas :) Jag brukar ställa bilen vid sjöhistoriska, skillnaden är väl att man inte kommer på själva "ön" direkt.

Jag har ingen aning om vart vi kan träffas, är nästan aldrig i Stockholm även fast jag bott utanför hela livet. :laugh: Man jag kan närsom.

Du kan ta buss 69 från Sergels torg och gå av vid djurgårdsbron. Alternativt sjöhistoriska museet. Beror på vart vi vill mötas :) Jag brukar ställa bilen vid sjöhistoriska, skillnaden är väl att man inte kommer på själva "ön" direkt.

Ah okej! Får kolla på det då!

Tack! Men bara jag vet plats så har jag inga problem att köra in till Stockholm, kan bara inte ge något förslag på vart man kan gå hundpromenad. :D

Jag brukar som sagt ställa bilen antingen vid sjöhistoriska eller precis efter djurgårdsbron (vid villa godthem), den senaste är relativt dyr att stå på vad jag kan minnas. Vart tror du om mötesplats?

Kom på att jag jobbar senare från och med imorgon :cautious: så kan va i stan först kl 16.30-17 så antar det blir lite sent?

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 072
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 953
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka