Jakthundstråden

Duktig Otis :) när drar drevjakterna igång på allvar för er?

Ja, det var riktigt skoj! :)
Normalt så kör vi igång 1/10, men eftersom vi flyttat till huset och samtidigt håller på med slutfasen i hundhallen så har jag inte kunnat vara ute något ännu :( Har fått tacka nej till fem jakter i år redan, känns bedrövligt!
Vi jagar älg hemma på lördag dock, det ska bli riktigt skoj :) Och så har vi ju jagat änder då, men det är ju inte samma sak riktigt.

Ja, det var riktigt skoj! :)
Normalt så kör vi igång 1/10, men eftersom vi flyttat till huset och samtidigt håller på med slutfasen i hundhallen så har jag inte kunnat vara ute något ännu :( Har fått tacka nej till fem jakter i år redan, känns bedrövligt!
Vi jagar älg hemma på lördag dock, det ska bli riktigt skoj :) Och så har vi ju jagat änder då, men det är ju inte samma sak riktigt.
Aha, det förstår jag såklart! Så himla tråkigt att behöva tacka nej :( Då håller vi tummarna för lördag :up:

Aha, det förstår jag såklart! Så himla tråkigt att behöva tacka nej :( Då håller vi tummarna för lördag :up:

Vi hade räknat med att vara klara med allt redan, meeeen så blev det inte :p
Vi bor dessutom kvar i gamla lägenheten ännu - fast med typ alla grejer i huset - eftersom det körde ihop sig för rörmokaren så han inte kunde göra klart :arghh: Meen han är där idag, så förhoppningsvis kan vi flytta på riktigt ikväll eller i morgon :up:
Och eftersom vi fick skjuta på invigningen pga bokningssystemet så passade vi på att flytta grejer till huset förra helgen i stället för att avsluta i hundhallen, men det har ju lett till att vi inte är klara i hundhallen heller. Ja, du kan ju ana kaoset :D

Tack! Vi har bara en tjur och en kalv, men med tjuren pappa såg igår känns det extra skoj :up:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 236
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 690
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 113
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 056
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka