Jag köpte en liten hallmatta. Antihalk, gummerad baksida. Funkar jättebra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur stor är den ungefär? Jag har en tillfällig lösning med vattenskålarna ute då mitt trägolv inte gillar att innehåller plaskas ut på golvet varje gång då den ene står och badar framtassarna när han ska dricka vatten.@iNHALE: Det finns en balja liknande en skobalja på Biltema som är till för att lägga grillgaller i blöt (typ världens meningslösaste pryl mao) och är lite större. Jag tittade på den häromdagen för jag funderar att ha den som underbevattningbricka när jag drar upp plantor.
Skulle kolla på den idag, stod begränsat antal i lager, men det fanns inte en enda! Suck vad sur jag blev.@iNHALE: Det finns en balja liknande en skobalja på Biltema som är till för att lägga grillgaller i blöt (typ världens meningslösaste pryl mao) och är lite större. Jag tittade på den häromdagen för jag funderar att ha den som underbevattningbricka när jag drar upp plantor.
Hur stor är den ungefär? Jag har en tillfällig lösning med vattenskålarna ute då mitt trägolv inte gillar att innehåller plaskas ut på golvet varje gång då den ene står och badar framtassarna när han ska dricka vatten.