Hur många Tupperware-produkter har ni?

Hur många Tupperware-produkter har ni?

  • 0

    Röster: 50 58,8%
  • 1-5

    Röster: 18 21,2%
  • 6-10

    Röster: 6 7,1%
  • 11-15

    Röster: 4 4,7%
  • Fler än 15

    Röster: 7 8,2%

  • Antal omröstningsdeltagare
    85

Rosett

Trådstartare
Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl!

Hur många har ni?
 
Känns inte riktigt i tiden att leva enbart på att kränga plastgrejer. Jag är inte förvånad att det går dåligt. Jag har inget tupperware. Hade inte det på den tiden jag hade plastburkar i överflöd heller.
 
Jag har haft lite. Nån enstaka ask. Men lock osv har försvunnit och det har blivit utsorterat med tiden. Har ingen aning om hur det hamnat hos mig för jag har aldrig köpt något :down:
Antagligen har det blivit kvarglömt på nån knytis eller så.
 
Noll nada zero. Har heller aldrig varit på plastparty. Svägerskan frågade sambon en gång. Han svarade att han trodde inte jag intresserad. Hon trodde hon skulle få bättre svar från mig. Hon fick aldrig i livet från mig.
 
Jag tror jag har en shaker som jag köpt begagnad på tradera till hunden för den hade bra storlek och så fick jag en liten skål med min omplaceringshund.
 
Inga alls men kan absolut tänka mig att ta över mammas om hon tröttnar på dem, tror att hennes burkar och byttor är äldre än jag :D
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Jag har nog inga längre, har haft något för länge sedan och jag har faktiskt varit på ett sådant där Tupperware-party, men det är nog drygt 30 åt sedan.
 
Ingen.
Minns när jag var liten på 80-talet att mamma köpt en del sånt. Men sedan dess har jag knappt stött på det hos någon.
 

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 013
Senast: Happimess
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 637
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Såg en annan tråd, excel-akuten, och inser att här finns kanske hjälp att få? Jag ska multiplicera två celler och få svaret i en...
Svar
9
· Visningar
420
Senast: Magnum
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
616

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp