Hur många Tupperware-produkter har ni?

Hur många Tupperware-produkter har ni?

  • 0

    Röster: 52 59,1%
  • 1-5

    Röster: 19 21,6%
  • 6-10

    Röster: 6 6,8%
  • 11-15

    Röster: 4 4,5%
  • Fler än 15

    Röster: 7 8,0%

  • Antal omröstningsdeltagare
    88
Vi hade Tupperwarepary i mitt förra stall för typ 7 år sedan? Där de demonstrerade "smarta grejer" osv, men jag som fattig student tyckte det mesta var ganska dyrt, gamla glassburkar är ju gratis liksom 😅. Men jag köpte en microsäker plastbunke typ, och vann en vattenflaska formad som Hello Kitty, så det är vad jag äger :p. Men hemma hos föräldrarna har vi massa fyrkantiga påläggsburkar, även mindre runda burkar och större microsäkra bunkar som rymmer ett par liter.
 
Har en del förvaringsburkar, perfekt för ris, mjöl, spagetti osv. Inte köpt några egna, men fått av farmor och mamma.
 
Min mamma var återförsäljare innan jag föddes, och om jag förstått rätt behövde hon köpa grejerna som hon skulle visa upp så... Vi har en del 😅
 
Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl!

Hur många har ni?
Gissar på runt 500, men har inte exakt koll.

Nån enstaka har gått sönder också sen 1990 men förr fick man nya då på livstidsgaranti, så de finns ändå kvar. Sen har några försvunnit, men det mesta är intakt i samma kondition.
 
Jag hade ingen aning om att det fanns andra produkter än just burkar, men jag skulle jättegärna ha en uppsjö av sagda burkar! De håller ju en livstid!
Kanske måste fråga mor min om mormor hade några.
 

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 013
Senast: Happimess
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 640
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Såg en annan tråd, excel-akuten, och inser att här finns kanske hjälp att få? Jag ska multiplicera två celler och få svaret i en...
Svar
9
· Visningar
420
Senast: Magnum
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
616

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp