Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att fylla skåpen med!
Men det är matlådor, matlagningsbyttor, multikannor i olika storlekar för mjölk, sås, dricka, iste, ugnskärl för matlagning, vispskålar, ostkupor, smörlådor, matförvaring i 15 olika storlekar för rester, serveringsskålar, skålar för att blanda saker i som är gynnsamt att ha som lock, pizzaskärare, bakskärare, slickepotter, tårtkupor, mm mm mm mm mm mm.
Exakta siffran 500 kan vara för liten eller för stor.
Ja grejen är väl att de gjort så mycket mer än bara plastburkarFör att inte tala om tallrikar, glas, bestick, salladsskålar, barngrejer, stekspadar, vattenflaskor, konservöppnare, rivjärn, brödkavel, måttsatser, förvaringsburkar för kaffe, musli, socker, kakor, mjöl mm mm, leksaker, isformar, mixerinsatser, saxar.
Det börjar kännas som att 500 är en underskattning när man börjat inventera.
Jag svarade 0 men har en låda med lock insåg jag nu.
Skulle vilja ha smörgåsburkar och smörbytta faktiskt.
Eller sälja dyrt till alla som vill ha om några år när ingen får tag i dem Som de där Nils Johan burkarna eller vad de heter.Ja, just det, såna finns ju ett 10-tal också i skåpet. Jag känner mer och mer att nu när konkursen kommit så har jag nog bäst förutsättningar på hela forumet att starta ett levande Tupperware-museum i framtiden.
Sitter just nu och kikar mot mitt kök och tänker att @sjoberga måste ha ett MYCKET större kök än vad jag har...Att fylla skåpen med!
Men det är matlådor, matlagningsbyttor, multikannor i olika storlekar för mjölk, sås, dricka, iste, ugnskärl för matlagning, vispskålar, ostkupor, smörlådor, matförvaring i 15 olika storlekar för rester, serveringsskålar, skålar för att blanda saker i som är gynnsamt att ha som lock, pizzaskärare, bakskärare, slickepotter, tårtkupor, mm mm mm mm mm mm.
Exakta siffran 500 kan vara för liten eller för stor.
Du kan vara lugn, jag har ett väldigt litet kök, men en partner som är extremt duktig på packningsalgoritmer i praktiken.Sitter just nu och kikar mot mitt kök och tänker att @sjoberga måste ha ett MYCKET större kök än vad jag har...
Hon har spelat Tetris!Du kan vara lugn, jag har ett väldigt litet kök, men en partner som är extremt duktig på packningsalgoritmer i praktiken.
Hon har spelat Tetris!
Mina barn sa ibland när de bodde hemma att "Alla har inte spelat Tetris, som du, på 1800-talet!"... Vadå, Tetris var väldigt trevligt att spela faktiskt, och helt klart något man har dragit lärdom av!
Sådana frågor har jag också fått, en av dem frågade en gång om det fanns godis när jag var liten... Alltså grottmänniskor hade godis typ, så ja jo, jag hade godis på 80-talet jag ocksåMitt barn frågade igår om jag hade lampor när jag växte upp
Jag är född på 80 talet .
NITTONhundraåttio-talet. Ungskrutt.
Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl!
Hur många har ni?