Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näää, vad tråkigt! Hoppas att det kommer till rätta fort!Mitt paket är på villovägar, hoppas att det hinner till ett utlämningsställe imorgon. Lite stressad nu.
Hoppas jag med!Näää, vad tråkigt! Hoppas att det kommer till rätta fort!
TackVi har fått paket!
1. Blacksmithfarm
2. Sonic76
3. lil-sis
4. Barbabelle
5. Therese1988
6. zassoo
7. Miiikaela_
8. grodan21
9. Caoimhe
10. Fjordfrälst
11. Masqueradee
12. Jeps
13. Malibu_Stacy
14. Cewe
15. Masse
16. Cattis_E
17. hagel
18. Snurrfian
19. gul_zebra
20. Youmeoh
21. Keb71
22. Mirre
23. Ninnurur
24. EZMK
25. sweep
26. Hippocampus
27. Wingates
28. Klara
29. WS6
30. Cambodia
31. Lumos_nox
32. Johanna1988
33. Malin_L
34. Diabetikern
35. netia
36. ii-ssa
37. Parellikusken
38. Tranan
Taxpappret!Jag har fått jättefina paket! Visa bifogad fil 159134
Skyldig! Sök på ”fjordhorse sticker” på Etsy så ska du nog hitta.Alltså, ibland är jag mer än lovligt glömsk.
I en tidigare SS fick jag ett superfint klistermärke.
Men jag minns inte av vem . Förlåt.
Visst kan jag leta i gamla trådar, men ptja kanske är det lättare och mindre tidsödande att fråga..
Skulle vilja köpa fler så om någon känner igen den och vet om de fortfarande kan köpas och var så får ni gärna PMa.
Jag hade just öppnat buke för att pm:a dig om kollinummer, gör inget har dykt upp i appen än och började oroa mig att de skickat brevavi, vilket brukar ta 1 vecka att komma av någon anledning, vilken tajming@Madalitso och @Halcyon ni har paket att hämta, om ni inte fått avi så kan ni pm:a mig för kollinummer!
Tusen tack! Har nu beställtSkyldig! Sök på ”fjordhorse sticker” på Etsy så ska du nog hitta.
Såg också det, så gulligt!Taxpappret!
Om jag inte missminner mig så var det rusta förra året?Såg också det, så gulligt!