Är det bara jag som har problem med att få hunden äta Magnussons? Det går endast ner om hund är tillräckligt hungrig.
Mvh har en 14 kilos säck som kommer ruttna bort...
Kan du inte ge bort den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det bara jag som har problem med att få hunden äta Magnussons? Det går endast ner om hund är tillräckligt hungrig.
Nä mina är inte förtjusta i det alls. Smakar för lite köttÄr det bara jag som har problem med att få hunden äta Magnussons? Det går endast ner om hund är tillräckligt hungrig.
Mina jyckar har inga problem alls med spannmål, tycker du att det ändå finns fördelar med grain free eller är det bättre med t ex work?Mina tre har små, fasta korvar som knappt luktar alls både på Grain-Free och Junior (sistnämnda med spannmål).
Mina äter pasta, frukt och grönsaker med stor förtjusning. De behöver ingen köttsmak (stavade fel och mobilen ändrade till köttsnusk? )Nä mina är inte förtjusta i det alls. Smakar för lite kött
...och mobilen ändrade till köttsnusk? )
Mina jyckar har inga problem alls med spannmål, tycker du att det ändå finns fördelar med grain free eller är det bättre med t ex work?
Kan du inte ge bort den?
Haha ja det känns som ett viktigt ord för mobilen att kunna...Ett ord man ofta använder i vardaglig skrift. Och tal
Jodå, vissa saker går ner snabbt (grönsaker bara kokta dock, rått går fetbort) - dock inte Magnussons Till och med vetekex är en höjdare här, så det är lite märkligtMina äter pasta, frukt och grönsaker med stor förtjusning. De behöver ingen köttsmak (stavade fel och mobilen ändrade till köttsnusk? )
Ok men om jag ger normal mängd färskfoder (just nu halla lamm och pondus original) nu och de har bra vikt på det så kanske det är lika bra att köra på något fetare?Fördelarna för mig med grain-free är att det bara innehåller 12% fett. En kastrat och en som inte får äta för mycket fett pga bukspottskörteln så Work går bort av den anledningen.
Gillar att de får bukfylla utan att bli tjocka.
Andra spannmålsfria foder innehåller nästan alltid 18-20% fett vilket är alleldes för mycket, de äter typ 5 kulor och blir ändå tjocka (känns så i alla fall )
Har man dock en hund som är för tunn skulle jag inte välja Grain-free.
Jodå, vissa saker går ner snabbt (grönsaker bara kokta dock, rått går fetbort) - dock inte Magnussons Till och med vetekex är en höjdare här, så det är lite märkligt
Ja de har sina idéer . Mina blir jätteäcklade av mush malda ren med ben. Men när det inte är malt så är det gott?Jodå, vissa saker går ner snabbt (grönsaker bara kokta dock, rått går fetbort) - dock inte Magnussons Till och med vetekex är en höjdare här, så det är lite märkligt
Ja det skulle nog jag göraOk men om jag ger normal mängd färskfoder (just nu halla lamm och pondus original) nu och de har bra vikt på det så kanske det är lika bra att köra på något fetare?
Attans, jag som beställt Grain free utan att kolla innehållet! Jag blandar iofs med Taste of the wild.Ja det skulle nog jag göra