Intressekoll - buketräff i Småland

Låter som att Växjö är rätt plats. Jag strax över timmen också. Är väl @Lenis som får åka längst isf, tar väl en timme cirkus från Kalmar till Växjö.

Sen är frågan då om datum. Gjorde en liten sammanställning, ändra fritt!
V30
Monifa (ej fredag eller lördag)
Malibu_Stacy
Araslei (ej lördag eller söndag)
Marita73 (endast helgen)
Lenis

V31
Monifa
JosseMandy
Lenis

V32
Marita73 (endast helgen)
Lenis

@Millicent @Silver Girl hur har ni det?

Låter som att Växjö är rätt plats. Jag strax över timmen också. Är väl @Lenis som får åka längst isf, tar väl en timme cirkus från Kalmar till Växjö.

V30
Malibu_Stacy
Marita73 (endast helgen)
Lenis

V31
Monifa
JosseMandy
Lenis

V32
Marita73 (endast helgen)
Lenis

Jag har ca 1,5h, men det spelar inte så stor roll för min del. Jag åker ju till Moheda och tränar hunden varannan vecka såatteee :angel: jag kan köra 10 min längre och komma till Växjö för buketräff, haha.

Jag kan inte tisdag eller helgen v30, men jag ser ut att kunna typ hela vecka 31.
V 32 har jag börjat jobba igen och så är jag på kennelträff på helgen, så den är tyvärr körd.

Gjorde en liten sammanställning, ändra fritt!
V30
Malibu_Stacy
Araslei (ej tisdag, lördag eller söndag)
Marita73 (endast helgen)
Lenis

V31
Monifa
JosseMandy
Lenis
Araslei
Millicent (ej onsdag eller fredag)

Ser ut som vi kan få ihop flest folk V32?

V30
Malibu_Stacy
Marita73 (endast helgen)
Lenis

V31
Monifa
JosseMandy
Lenis

V32
Marita73 (endast helgen)
Lenis

V 30 kan jag mån-fre. V 31 inte alls. V 32 kan jag mån-tis kväll samt lör-sön.

Kan mån ons tors v 32 som det ser ut nu :) Helgen är det hundutställning :banana:
31 kan jag allt utom måndag, 30 typ varje dag.

Då kunde inte Millicent så tänkte att det kanske var lite dumt :D men onsdag funkar för mig :up:
Eller torsdag ser ut att funka för alla men jag kan inte förrän på eftermiddagen då.

Jag menade mest att onsdagen är den andra, tisdagen är den första :D
Vilken dag spelar mindre roll för min del :)

HAHAHA förlåt men svenska människa :angel: eller menade du två alternativa dagar tisdag och onsdag? Funkar för mig också :D

Nej, alltså, att du fått datumen fel :D

Tisdag = 1/8
Onsdag = 2/8
Torsdag= 3/8

:D Du skrev tisdagen 2/8, därför skrev jag att jag kan om det är onsdagen du menar :D
Dvs, tisdagen är den första och onsdagen är den andra :D svenska, människa :angel:

Nej, alltså, att du fått datumen fel :D

Tisdag = 1/8
Onsdag = 2/8
Torsdag= 3/8

:D Du skrev tisdagen 2/8, därför skrev jag att jag kan om det är onsdagen du menar :D
Dvs, tisdagen är den första och onsdagen är den andra :D svenska, människa :angel:

Haha :angel: skyller på alla hormoner som bryter ner min hjärna till äppelmos :D

Men okej 1/8 eller 2/8 står på önskelistan helt enkelt.

Lite för tidigt för mig. Det blir precis i min flytt.

Det är dock jätteroligt att se att det finns intresse och kanske kan vi ha någon mer under hösten?

Jag skulle gärna komma på buketräff i Växjö, om det landar på en helg innan v. 32, blir det efter den veckan kan jag när som i princip :)

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 627
Senast: Rugge
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 244
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 562
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 914

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka