Det är inte bara via rå kyckling man kan få MRSA o ev annat skit.Jag tror inte jag är bärare. Det var länge sedan jag fodrade med rå kyckling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte bara via rå kyckling man kan få MRSA o ev annat skit.Jag tror inte jag är bärare. Det var länge sedan jag fodrade med rå kyckling.
Nej sjukhus är väl en annan källa. Men det är drygt ett år sedan jag sist låg på sjukhus med öppna sår och ännu längre sedan jag åt antibiotika så jag hoppas att jag bara har goda bakterier i kroppen nuDet är inte bara via rå kyckling man kan få MRSA o ev annat skit.
Det kan inte finnas andra återförsäljare? Alternativt att du kan få bättre pris om du köper lådor med mat istället för enstaka?Bravo är absolut ett alternativ! Jag kan få tag på det och emmzo men det tar emot lite att handla där det erbjuds. De lägger på lite väl mycket på priset i affären...
Håller med om att konsistensen är trist, lite som VoH. Men mina hundar tycker att det är väldigt smakligt! Köpte varianten med lamm.Halla har ok innehåll, men när jag hade det var det en finmalen vattnig röra. Inte poppis. Men jag har ju en superkräsen hund, hoppas det funkar för dig.