Kattträd/klösmöbel

escodobe

Trådstartare
Katten kom med en liten klösmöbel. Hon använder faktiskt den för att klösa klorna på, men hon utnyttjar inte den särskilt mycket, jag kan förstå varför eftersom hon ändå kommer högre upp av att ligga i soffan eller klättra på skrivbordet än den lilla hyllan. Jag har fått inse att mina planer på att bygga en egen snygg klösmöbel (Av trädstammar) inte kommer att ske utan funderar på att köpa henne en rejäl istället.
Tänker lägga runt 2000kr och då sikta på något med höjd.
Vad ska man tänka på? Jag tycker ju att de flesta är sjukt fula och opraktiska med ludd på - men ska jag köpa en snygg så blir det DYRT. Något ni avråder från? Den kan inte stå mot någon vägg om jag ska ha den i vardagsrummet där hon kan titta ut genom fönstret från den.

Liknande trådar

Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 409
J
Övr. Katt Funderar på att köpa ny soffa när jag flyttar till hus.. Skulle så gärna vilja ha en riktigt dyr fin skinsoffa. Men.. Har två små...
Svar
3
· Visningar
1 164
Senast: JusticeGirl
·
Övr. Katt Detta kommer säkert vara osammanhängande o lite luddigt men jag är otroligt upprörd o ledsen just nu... Vid 12-tiden idag så hade jag...
2
Svar
32
· Visningar
8 041
Övr. Katt Nu har vi haft våran kille i snart 6 veckor och upptäckte i torsdags förra veckan små klösmärken på soffans armstöd och jag vet mycket...
Svar
8
· Visningar
2 523
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka