Migo
Trådstartare
Jaaa jag håller med, så himla coolt! Moar plz
Det kommer mera, efter hand!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaaa jag håller med, så himla coolt! Moar plz
I know that feeling! Jätte häftigt att se@Migo du får mig att vilja skaffa bc. och får. och gård. Jag vill egentligen inte ha något av det.
Finns sådant på youtube, eller är det sådant du snubblar över på facebook eller liknande? Jag blir nyfiken!Mest intressant blir det ju att se filmer från anlagstest, och samtidigt se protokollen. Det kan bli nästan lika verklighetsfrånvänt som herr Trump!
Hundägarbloggar och rasklubbssidor, mest. Men finns en del på youtube också.Finns sådant på youtube, eller är det sådant du snubblar över på facebook eller liknande? Jag blir nyfiken!
Idag vaknade jag till det helt fantastiska beskedet att Karlas ägare accepterar mitt bud - när vi kommer hem från Norge ska pappren skrivas. Hon blir kvar!
Grattis!Idag vaknade jag till det helt fantastiska beskedet att Karlas ägare accepterar mitt bud - när vi kommer hem från Norge ska pappren skrivas. Hon blir kvar!
Grattis!Idag vaknade jag till det helt fantastiska beskedet att Karlas ägare accepterar mitt bud - när vi kommer hem från Norge ska pappren skrivas. Hon blir kvar!
Åh grattis! Du måste vara jätteglad
Grattis!
Grattis!
Måste vara en underbar känsla. Som att gå på molnTack! Det var oväntat, det senaste jag hörde var att hon hade högre bud på annat håll och hunden skulle hem igen om ett par veckor. Jag är så glad ska ni veta!
Sjukt läskigt, plötsligt har jag investerat i en avelstik - nu måste jag ju ta valparMåste vara en underbar känsla. Som att gå på moln
Wiihooo, grattis!!Idag vaknade jag till det helt fantastiska beskedet att Karlas ägare accepterar mitt bud - när vi kommer hem från Norge ska pappren skrivas. Hon blir kvar!
Nhååå stackars digSjukt läskigt, plötsligt har jag investerat i en avelstik - nu måste jag ju ta valpar
Nhååå stackars dig
(Förväntar mig massor av bilder på eventuella små blivande Migosar )
@Migo ska bli MORMOR!
Idag vaknade jag till det helt fantastiska beskedet att Karlas ägare accepterar mitt bud - när vi kommer hem från Norge ska pappren skrivas. Hon blir kvar!