Då vet du vem huvudpersonen i kontot ska bliJag hade drygt 10.000 likes på "nio mest gillade" förra året. Ale var huvudmotiv på typ sju av dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då vet du vem huvudpersonen i kontot ska bliJag hade drygt 10.000 likes på "nio mest gillade" förra året. Ale var huvudmotiv på typ sju av dem
Jag med!Jag vill följa dig! Hit med intagramkontot nu
Vallhundsförare? Sportförare har väääääldigt mycket större spridningsgrupp. Ales bilder drar till sig likes eftersom jag taggar dem med kennelns tagg, och kenneln är väldigt välkänd...Finns ju en svensk användare som har över 50k följare. Hennes ena bc är väldigt lik Ale, men mindre utstrålning
frodolfs_matteJag med!
Ales bilder kommer få extremt mycket likes om du breddar dina tags testa att lägga upp en bild på henne med lite andra taggar, så kan vi se vad som händer. Tror säkert vi andra kan kommentera med tags, om vi har några bra som du glömmer/missar.Vallhundsförare? Sportförare har väääääldigt mycket större spridningsgrupp. Ales bilder drar till sig likes eftersom jag taggar dem med kennelns tagg, och kenneln är väldigt välkänd...
Ales bilder kommer få extremt mycket likes om du breddar dina tags testa att lägga upp en bild på henne med lite andra taggar, så kan vi se vad som händer. Tror säkert vi andra kan kommentera med tags, om vi har några bra som du glömmer/missar.
What? Menar du att taggar om sheepdogs inte är breda? (jag tar gärna emot förslag, är kass på sånt här! )
Du vill tänka som folk som din målgrupp, dvs dom som vill se fina hundar. Dom söker inte efter whennotworkingWhat? Menar du att taggar om sheepdogs inte är breda? (jag tar gärna emot förslag, är kass på sånt här! )
Finns ju en svensk användare som har över 50k följare. Hennes ena bc är väldigt lik Ale, men mindre utstrålning
Jag menar det! Hon är ju väldigt duktig på att fota och redigera. Sen är hon säkert världens affärskvinna, något gör hon ju rätt. Men håller med, det är ju inte så mycket variation. Bc med utklädnad på huvudet, bc med leksak, bc som tittar gulligt in i kameran, bc som pussar på en annan bc, repeat.Jag förstår inte hur hon kan ha 50k följare.
Om det är den jag tänker på så gör hon ju ingenting med sina hundar än att ta bilder på när de är söta.
Skulle hellre följa bruks/lydnads/vall ekipage än insta med bara söta bilder.
Tror du @Migo kan fylla instagram med intressant innehåll!
Du vill tänka som folk som din målgrupp, dvs dom som vill se fina hundar. Dom söker inte efter whennotworking
#proudbordercollies #bordercollielovers #bordercollieworld #bordercollielovers #bordercollienation verkar vara några av dom stora taggarna inom bc.
Sen har du ju allmänna hundtags.
#ilovemydog #dogstagram #instadog #dog #dogoftheday #weeklyfluff #furryfriend
Testa dom
Du vill tänka som folk som din målgrupp, dvs dom som vill se fina hundar. Dom söker inte efter whennotworking
#proudbordercollies #bordercollielovers #bordercollieworld #bordercollielovers #bordercollienation verkar vara några av dom stora taggarna inom bc.
Sen har du ju allmänna hundtags.
#ilovemydog #dogstagram #instadog #dog #dogoftheday #weeklyfluff #furryfriend
Testa dom
Ha tagg-listan i anteckningar i telefonen och bara kopiera? Borde väl funka?Finns det nått sätt att slippa komma ihåg alla jäkla taggar varje gång, och få hjälp av insta att peta in dem?
Så hade jag. Mycket smidigt. Då upptäckte jag också att man bara kan tagga 20 tags per inlägg. Sen kan man ju lägga fler i kommentarernaHa tagg-listan i anteckningar i telefonen och bara kopiera? Borde väl funka?
Ja buketräff hos @Migo. Minn har godkänt vallanlagsprov så då kan hon ju valla så jag kan väl bara släppa henne hos några får
Ja! Buketräff hos Migo!
(och jag har en collie, det är ju en VALLHUND så det är väl också bara att släppa in till fåren? )
Vi kan släppa in dem samtidigt så borde de göra ett jättebra jobb tillsammans
Faktum är att jag tror att Bentley skulle bli bra på att fösa djur - på ren lydnad, eftersom han är så lyhörd. Men jag skulle aldrig i mitt liv kalla det vallning...