Jag ser fem borderlinecollies och en alien.Hela flocken, stilla, länge nog för att få till en handfull ok gruppbilder. Kan du räkna dem nu @mandalaki ?
Alla rätt
De kommer snart att börja valla varandra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser fem borderlinecollies och en alien.Hela flocken, stilla, länge nog för att få till en handfull ok gruppbilder. Kan du räkna dem nu @mandalaki ?
Min umgängeskrets och facebookflöde svämmar över av flockbilder på vallhundar, så jag lever i tron att det är fullt normalt. Vet inte vad vi skulle kunna säga att vi kan erbjuda som modeller? Har du nån kontakt?Alltså du borde sälja dig till reklamvärlden. Det ser otroligt häftigt ut med sex hundar ur samma ras - i synnerhet ute i snön sådär.
Dessvärre icke. Fast i något sammanhang då som det är inte helt normalt utan ser lika exotiskt ut som jag tycker att det gör.Min umgängeskrets och facebookflöde svämmar över av flockbilder på vallhundar, så jag lever i tron att det är fullt normalt. Vet inte vad vi skulle kunna säga att vi kan erbjuda som modeller? Har du nån kontakt?
Jag satt just och tänkte att det vore najs med en fodersponsor, men "min" fodertillverkare har slutat sponsra svenska ekipage...Dessvärre icke. Fast i något sammanhang då som det är inte helt normalt utan ser lika exotiskt ut som jag tycker att det gör.
Det är ju aktiva hundar, någon fodertillverkare borde älska att ha dem.
Synd. Det måste ju gå åt groteska mängder foder åt den där flocken? Fast jag har ju sett att du gör "torrfoder" själv ...Jag satt just och tänkte att det vore najs med en fodersponsor, men "min" fodertillverkare har slutat sponsra svenska ekipage...
Tja, några kilo kött om dagen går det åt... Fritte äter upp till 2 kg(!) högenergifoder om dagen när han går som hårdast. Såg att det finns en svensk färskfodertillverkare som sponsrar folk, får fundera på om jag kan marknadsföra mig mot dem. Tack för idénSynd. Det måste ju gå åt groteska mängder foder åt den där flocken? Fast jag har ju sett att du gör "torrfoder" själv ...
Jag är så lycklig över mina dryga 350 följare, men de lär tyvärr inte räcka för spons. Fattar inte hur man når ut till fler?Du är ju duktig på att fota @Migo, du får bli instakändis! Finns flera stora svenska konton som får både foder och prylar av sponsorer för att dom har så många följare
Jag är så lycklig över mina dryga 350 följare, men de lär tyvärr inte räcka för spons. Fattar inte hur man når ut till fler?
Jag skapade ett helt nytt konto till bara Alice när jag testade det, la endast upp riktigt bra bilder. Sen hashtagade jag skiten ur bilderna (både raser, aktivitet och allmänna hundhashtags typ dogsofinstagram), gillade massa bilder som låg under samma hashtags som mina bilder. Började följa massa konton som hade samma inriktning som jag och började nätverka.Jag är så lycklig över mina dryga 350 följare, men de lär tyvärr inte räcka för spons. Fattar inte hur man når ut till fler?
Titta på de hundkonton som har många följare.Jag är så lycklig över mina dryga 350 följare, men de lär tyvärr inte räcka för spons. Fattar inte hur man når ut till fler?
Taggar. Massa taggar.
Jag är så lycklig över mina dryga 350 följare, men de lär tyvärr inte räcka för spons. Fattar inte hur man når ut till fler?
Ja med jag med!Jag vill följa dig! Hit med intagramkontot nu
Då får du lägga ut kontot sen! Jag har funderat på att göra det med Hund. Men det är ju "bara en schäfer". Det var lättare med Alice, för hon var så söt.Detta är precis vad jag ska börja med när jag får hem Norskan. Ingen skam i kroppen över det, alls.