Tänkte fråga hur de ser skillnad på syskonen. Sen insåg jag att mina hundar är typ identiska för många, så jag håller käften
Syskonen som inte gillar kameran
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte fråga hur de ser skillnad på syskonen. Sen insåg jag att mina hundar är typ identiska för många, så jag håller käften
Syskonen som inte gillar kameran
Hahaha... orkar ni vänta tills i maj?
Det är en ruskigt snygg flock!
Galenpannan och Boss och är det Ida också?
Det är inte så lätt att få med alla på samma bild, och när jag väl lyckas så vägrar instagram låta mig lägga upp den i mitt valda format.. På de två översta bilderna är det min flock, Fridolf, Boss, Frodo, Karla och Ale. På nedersta bilden finns Ida med (hon rullar sig i snön). Ida var min tills för några år sedan, då hon flyttade tvärs över gårdsplan till mina föräldrar. Deras gamla hund dog och Ida trivs bättre när hon inte behöver hålla rätt på en flock hela tiden så det blev en bra kompromiss.
Det är ungefär så långt jag klarar av att släppa kontrollen. Inser ni hur illa det kommer bli den dagen jag tar en kull?Det låter som en lyckad omplacering
Jag med. Även om det är en bra bit fram i tiden fortfarande.Alltså, jag ser fram emot dina uppfödarplaner! Ska inte ha BC men blir kul att följa.
Uppfödaren säger stolt att hon har blick som en VorsteherNu är det visserligen Karlas tråd men alltså denna blick! Ja hela uttrycket! Helt galet Det är inte lite varulv i henne
Min psychopansargrävlingVisst, den nya är fin, men ingen slår Ejlen
Exakt.Min psychopansargrävling
Exakt.
Men jag tänker mig den bilden på Blocket och "Trevlig familjehund söker nytt hem. Älskar långa promenader med bollkastning lika mycket som soffmys."
Åh nej då, alla tre syskonen FrodolFiina sitter PÅ migJadu - snart är väl soffan för liten med!
Ja det är ju faktiskt helt sant. Utseende ska vara avvikande. Du kanske kan göra henne merle i photoshop också?Jag tror tyvärr att hon skulle bli såld i ett nafs, med sitt säregna utseende. Vansinnet till trots.
Ja det är ju faktiskt helt sant. Utseende ska vara avvikande. Du kanske kan göra henne merle i photoshop också?
Förresten - inte Ejlen. Alien.