Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt OT, var kommer den "arga smilisen" som man ser som avatar i tråden ifrån, det är ju inte TS avatar?
Jag har undrat precis samma sakHelt OT, var kommer den "arga smilisen" som man ser som avatar i tråden ifrån, det är ju inte TS avatar?
Lite scientologerna över det hela. "Vi har SANNINGEN, men om du ska få veta den måste du betala för det och gå kurser"
När folk frågat honom om metoderna har han svarat just det. Kom hit på konsultation så berättar jag = betala för infon.
Sen undrar jag fortfarande vem/vilka de andra är eftersom man pratar i vi-form
Jag har aldrig noterat något liknande, trodde att det alltid var skribentens avatar som kom upp i "just nu" rutan.Första bilden i första inlägget blir det som visas i tex "just nu"-rutan. Arga smileyn är från citatet.
I övriga inlägg är det ju avataren från den som senast skrev i tråden som kommer upp som bild i "just nu"Första bilden i första inlägget blir det som visas i tex "just nu"-rutan. Arga smileyn är från citatet.
Jag har aldrig noterat något liknande, trodde att det alltid var skribentens avatar som kom upp i "just nu" rutan.
I övriga inlägg är det ju avataren från den som senast skrev i tråden som kommer upp som bild i "just nu"
Såg det nyss i en annan tråd, minns dock inte vilken.Nej, jag tror det blir avataren enbart om det inte finns någon bild i första inlägget?
Såg det nyss i en annan tråd, minns dock inte vilken.
Fast det blir ju inte så om man själv lägger in en eller flera smilisar i en trådstart, hur kommer det sig?
@Gunnar kanske vet?
Oh ja, om du bara visste!
Det fungerar utmärkt med en saluki (typ Aysu) också