Hull på äldre hund?

Kan rapportera att jag blandade i liiite blötfoder och då gick det hela hem! :rofl: jättetack för alla tips!

Tycker vi ska få en bild på hundskrället också! ^_^ Vad fint av dig att ta emot en senior - det är alltid extra svårt att hitta hem till dem och så sorgligt att se dem sluta i kennelmiljö.
Absolut, jag har dock inte lärt mig få in bilder här dock :angel: men Instagram, heter camrz där :D

Ja, såhär efter en och en halv vecka är vi extra nöjda över det, han är en alldeles fantastisk individ! :love:

• Gilla
Reactions: Sel

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 875
Senast: starcraft
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 083
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 733
Senast: Enya
·
Övr. Hund Några av mina vänner har lite olika hundproblem och jag är nyfiken på hur ni skulle lösa dessa. Hur skulle ni råda dem? Familj med två...
2
Svar
22
· Visningar
3 652
Senast: Frost116
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar