En tredje könsmognad.

Slänga ut ett par godisar varje gång?

Det har funkat bra på mina om/när de vill vakta :)

Ska testa det :)
Min gör det i så onödiga situationer. Typ ställer sig i vardagsrumsfönstret och skäller, även fast att persiennen är neddragen och ingen rör sig ute :grin: I hennes fall tror jag det handlar om oro/stress.

Ska testa det :)
Min gör det i så onödiga situationer. Typ ställer sig i vardagsrumsfönstret och skäller, även fast att persiennen är neddragen och ingen rör sig ute :grin: I hennes fall tror jag det handlar om oro/stress.

Då tror jag det kan funka ännu bättre :) Mat är ju lugnande.

En tredje könsmognad tro jag väl inte direkt på, men vi alla utvecklas och har olika faser i livet - djur som människor :) Hundar skaffar sig erfarenheter, lägger sig till med eller lägger ner med vissa beteenden allt efter "behov" och upplevelser. Dom mognar, får livserfarenhet, går från valpar till tonåringar, till unga vuxna och sen äldre vuxna osv :)

Liknande trådar

Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 506
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 918
Senast: Tuggben
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 546
Senast: anna_panna
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka