Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har tittat över våra försäkringskostnader för två schnauzrar. I runda slänga 8000 kr/år för båda. Den ena hunden fyller 8 år i april...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 867
Senast: LaMagia
·
Övr. Hund Jag såg ett upprop på Facebook där en kvinna blivit inlagd på sjukhus och behövde hjälp för hon hade 37! hundar. Ja hon har kennel...
Svar
5
· Visningar
2 954
Senast: Lyraolissy
·
Hundhälsa Lipton är mycket dålig. Skiktröntgen av hans armbågar visar att han utöver sina kraftiga pålagringar även har lösa benbitar på bägge...
2
Svar
22
· Visningar
1 597
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min mördarShihTzu har tillbringat de senaste dagarna med att mörda en leksaksbanan och nu hittar jag stoppning från sagda banan i hela...
Svar
12
· Visningar
6 578
Senast: bumpo
·
Övr. Hund Hej! Det är så att jag kom över en sida på google där en kennel i Ryssland säljer pomeranians över hela världen!? *länk borttagen av...
2
Svar
35
· Visningar
6 207
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Ja, en lite annorlunda topic kanske. I sommar åker jag tillbaka till Bali igen, där jag volontärarbetade på ett hundhem förra året...
Svar
4
· Visningar
2 734
Senast: Singoalla
·
Hundhälsa Jag gav Bravecto förra och förr förra året och märkte inte av några biverkningar. Jag gav bara en tablett per år och fyllde inte på. Jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 119
Senast: snorp
·
Övr. Hund Sambon och funderar lite på att skaff hund, men kan inte enas om en ras. Båda är har växt upp med hund. "Kraven" är följande: * Ska...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
32 158
Senast: Trani
·
Hundavel & Ras Är det någon här inne som har en eller har träffat någon? Har läst en del om rasen och gillar den verkligen. Men det är inte alltid det...
Svar
3
· Visningar
1 463
Hundavel & Ras inga påhopp tack kommer ignorera alla elak kommentarer. Lite bakgrund . Hundarna är 2 skk reggade sällskaps hundar av samma ras. Hanen...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
9 968
Senast: Lyraolissy
·
Hundträning Hej allihopa! Behöver lite träningstips för att träna hund på att bli bortstängd. Jag har en kelpie-kille på 6 månader. Väldigt cool...
Svar
6
· Visningar
835
Senast: Tink
·
Övr. Hund Nu kära bukefalister behöver jag er hjälp. Jag och en vän ska på skyddsläger i Vårgårda i maj och Tånga Hed (där vi brukar bo) är helt...
Svar
0
· Visningar
408
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Jag trodde att mina hundar hade hyfsat bra bakdelskontroll. Vi har tränat mycket balansövningar, de kan backa och deras bakben är inte...
2
Svar
20
· Visningar
2 538
Hundavel & Ras Ännu en rasvalstråd :o Jag har en nära bekant som funderar på att skaffa hund. Hen frågade mig lite kring min ras, som jag sa att jag...
Svar
10
· Visningar
1 067
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Negativa kommentarer om vårt hundval undanbedes vänligt men bestämt. Jag är ute efter generella råd utifrån rådande omständigheter och...
Svar
16
· Visningar
2 456
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Min tik har parats och dom kan få flytningar från vecka 3 står det men upptäckte precis att när hon var ute och kissade nu så var där...
Svar
3
· Visningar
2 877
Senast: JagKanske
·
Hundavel & Ras Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar. För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 704
Senast: Dandylinn
·
Hundhälsa Är det någon här som ska dit? Eller som har varit där, och som kan rekommendera något särskilt? Vilken eller vilka dagar är bäst att...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 567
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund Jag och sambon ska för första gången åka på semester med hundarna i sommar. Vi åker från Västmanland och åker nedåt Jönköping/Gränna och...
Svar
7
· Visningar
657
Senast: Tikket
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka