Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Är det någon här inne som har en eller har träffat någon?
Har läst en del om rasen och gillar den verkligen.
Men det är inte alltid det...
Hundavel & Ras
inga påhopp tack kommer ignorera alla elak kommentarer.
Lite bakgrund .
Hundarna är 2 skk reggade sällskaps hundar av samma ras.
Hanen...
Hundavel & Ras
Ännu en rasvalstråd :o
Jag har en nära bekant som funderar på att skaffa hund. Hen frågade mig lite kring min ras, som jag sa att jag...
Hundavel & Ras
Min tik har parats och dom kan få flytningar från vecka 3 står det men upptäckte precis att när hon var ute och kissade nu så var där...
Hundavel & Ras
Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar.
För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att...
Gravid - 1år Till förskolan? Det behöver du väl inte formulera? Här får man ha barnen hemma 2 månader utan att bli av med platsen, det borde ju bara...
Hästmänniskan Min gamla stallägare sa samma.. "hade en häst och den var skadad. Köpte en till för att få något att rida men sen blev den också skadad"...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.