Sveland tycker att min sjuåriga BC är gammal, och har därför börjat sänka hans livvärde. Att det är den ålder då BC är i sitt livs bästa form, det skiter de i...
Ja sänkta livvärden vid så ung och arbetsför ålder är skit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sveland tycker att min sjuåriga BC är gammal, och har därför börjat sänka hans livvärde. Att det är den ålder då BC är i sitt livs bästa form, det skiter de i...
Jag har mina försäkrade men har inte höjt upp liv-delen. Känns som onödiga pengar på premien, så det får vara. Jag vill betala så lite som möjligt per år och hellre mer om det händer något så jag har tagit högsta självrisken osv för att få ner premien.
Har faktiskt inte behövt utnyttja på någon av dem, än att jag borde skickat in på den yngre men jag glömde totalt bort det.
Okej, vad bra! Uppfödaren sa att det blev jättestor skillnad så jag har inte orkat kolla upp det. Har förlorat en 18 mån hund som jag inte hade höjt livvärdet på och jag vet inte vad jag skulle haft dom pengarna till faktiskt! Men alla är vi olikaFör mig blev det inte många kronor extra per år att höja livförsäkringen. Helt klart värt det om något hemskt skulle hända!