Vilken försäkring?

Har Folksam och årspremie på 4560kr orabatterad (jag betalar 25% mindre pga valp). Har deras stora försäkring och 120k kr i veterinärvård, med självrisk på 1800kr + 15% rörligt. Ingen livförsäkring. Jämförde många bolag och Folksam låg väldigt bra i pris för omfattande försäkring, dessutom har Folksam 365 dagars självriskperiod.

Jag lusläste försäkringsvillkor när jag jämförde och min uppfattning är att många bolag är luriga med korta självriskperioder eller många undantag.

Liknande trådar

Övr. Hund Det låter som att du tar det för självklart att kastrera en hane, men så är det inte. En del tror att precis som med hästar och katter...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
8 512
Senast: Migo
·
Hundhälsa Snart är det äntligen dags att hämta hem en liten Sheltievalp. Efter att ha läst runt lite på forumet börjar jag mer och mer fundera på...
Svar
12
· Visningar
1 137
Övr. Hund Jag ska införskaffa två katter till och börjar titta över våra djurförsäkringar, har samtliga på Agria. Jag har två kaniner; 1 388...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 311
Senast: Targa
·
Övr. Hund Hoppas någon här kan hjälpa mig med några frågor. Jag är inte så insatt i hundförsäkringar då jag bara har en hund och det är min...
2
Svar
29
· Visningar
4 329
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023