Kan ni förklara det här med vagn för mig? Jag fattar verkligen inte vad man ska ha dom till,såvida man inte tänkt sig att åka på cykelsemester med hund.
Min pinne springer lätt 1 mil vid cykel,jag har frallor som är med på 6-8km rundor.
Min tanke med att jag skaffade en kärra, var att kunna cykla lite längre bort för att nå en annan skog dit det är en 2,5 km - mitt knä vill inte längre gå dit, gå hela rundan i den skogen och sen gå hem igen (brukar bli en mil sammanlagt). Så då hade det varit perfekt cykla dit och hem och ändå kunna gå en rejäl sväng där jag cyklar inte med 3 ovana heeler bredvid mig Sen är ju en av mina under rehab och får inte kuta speciellt än, så då hade det varit perfekt - en annan av dom har jobbigt kuta så långt i ett sträck pga lite sviter i lungorna pga den fula franska hjärtmasken. Så jodå, finns massor med användning för en cykelkärra. Jag hade dessutom valp när jag köpte den, så tanken var att den skulle kunna få följa med den oxå
Nu sket det sig då jag höll på avlida den vägen när jag provade - knät sa ifrån helt