Hundleksaker - vad är bra?

Jag har en sån där safestick till Ebrah :rofl: tanken var att ge henne en tålig leksak. Den var allt annat än tålig. Dåligt köp.

Det måste bero en hel del på hur hundarna attackerar dem. Breeze är egentligen ganska destruktiv, men de här (och andra tuffa saker i hårt gummi, som kong extreme) har klarat sig finfint. Fast vi har inte våra safestix som tuggleksaker inomhus, utan de är för spring i skogen och för kamp. Och så på utställningar för att tagga honom...och ja, ibland tittar folk lite suspekt på en. ;)

Sambon kom hem med en Kong Extreme som vi ännu inte har provat.
Och så en röd, hård och studsande boll med snöre som jag till hundens stora glädje lyckas få iväg en bra bit.
Snöret kommer väl att tuggas sönder men det går ju att byta till ett nytt.
Isen ligger ännu på sjön så det där med något som flyter är ett litet senare problem.
Tack för all hjälp hörrni.
Särskilt så tycker hunden att det är prima att matte och husse lär sig vad den vill ha.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Har du hämtat hem valp mitt i vintern? Var det en bra grej, eller onödigt besvärlig? Med facit i hand, skulle du göra det igen? Frågan...
2
Svar
26
· Visningar
1 635
Senast: Troll
·
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
664
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 210
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka