Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Spelar det någon roll hur en instruktörs egna hundar är för er? Skulle ni gå till en problemhundskonsult, vars egna hund biter...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
6 282
Senast: Migo
·
Övr. Hund går det att få tag på lokselar till hund längre? Jag har en som jag använder att dra vår pulka med men selen har definitivt sätt bättre...
2
Svar
20
· Visningar
3 723
Senast: Is
·
Övr. Hund Vi går i valptankar, har varit hos olika uppfödare och rådfrågat samt väntat in "rätt" hund. Det vi har bestämt oss för är en welsh...
Svar
12
· Visningar
2 444
R
Övr. Hund Efter att hittills klarat hemmet bra mot hundlukt med hjälp av vanlig ständning så har nu soffa och ryamatta börjat lukta HUND. Inte så...
Svar
15
· Visningar
6 044
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Har skaffat en liten sheltievalp och jag undrar hur jag ska hantera hennes rädslor om ni har några bra råd eller tips. Vi har haft...
Svar
5
· Visningar
1 092
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Över 500 veterinärer har skrivit under ett upprop om andnöd hos kortnosiga hundar...
29 30 31
Svar
619
· Visningar
39 914
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Tjena! Undrar lite om någon har/vet nån som har en Toyota RAV4 med hund och vad de använder? Bagaget är ju ganska "stort", men inte så...
Svar
12
· Visningar
4 269
Senast: Sezziyanen
·
Svar
2
· Visningar
536
Senast: benke
·
Hundhälsa Hej, min hund har fått en skada i tassen som har resulterat i att ena (framtån) har blivit dryga cm längre än tån bredvid. Tån är rak...
Svar
17
· Visningar
6 571
Senast: Mlinde
·
Hundhälsa Min Schapendoes-hane är nu 4 månader gammal, och för en vecka sedan började en knöl växa ut i hans bakhuvud. Först trodde jag det var...
Svar
15
· Visningar
7 603
Senast: Irmelinis
·
Övr. Hund Hej! Har haft hund hela livet men är först nu med nya valpen som jag vill göra mer än bara ha henne som familje/gårdshund. Jag vill...
Svar
16
· Visningar
1 017
Övr. Hund Vet inte om jag satte tråden rätt, har inte tidigare skrivit om hundar på detta forum, men nu behöver jag få lite synpunkter av andra...
Svar
7
· Visningar
879
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Med insikten att allt hundägande i någon mån är av egoistiska skäl så tänkte jag dryfta lite nattliga funderingar. Inser att frågorna är...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 418
Hundhälsa Hej! Jag har en leonberger på över två år som har blivit väldigt gnällig vilket gör mig jätteorolig för jag vet inte varför han gör...
Svar
3
· Visningar
1 756
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Jag har ju mitt kennelnamn och en hemsida. Jag gillar att sitta och pilla med hemsidan och tänkte att jag för kuls skull kunde fråga...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 530
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Åh sliter mitt hår! :arghh: Fick hem en 4 månaders boxervalp förra helgen. Super fin och följsam! Uppfödaren har lagt ner mycket tid på...
Svar
13
· Visningar
1 756
Senast: Lampan
·
Övr. Hund Vilken är enligt er den bästa modellen både synlighet och säkerhetsmässigt om man råkar fastna i tex skogen etc? Mamma har just köpt...
Svar
9
· Visningar
1 731
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Då var det dags, rädslan, ångesten och tankarna att "man ska inte skaffa djur". Mollan är dålig, och jag livrädd! Idag vid 14-tiden låg...
Svar
13
· Visningar
2 137
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag kunde inte hitta någon tråd för oss som har den stora äran att få leva med en belgare! Vilka här på buke har en belgisk vallhund...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 469
Senast: JosseMandy
·
Hundavel & Ras Jag postade en rasväljartråd för nån vecka sedan där jag från början var nyfiken på Malle. Efter den tråden har jag/vi vänt blicken mot...
2
Svar
39
· Visningar
3 623
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar