Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej hundkännare! skaffade min första hund för 3 veckor sen och han är nu 11 veckor. Idag hände en olycka! Han och jag var ute och lekte...
Svar
6
· Visningar
2 335
Senast: helga_92
·
Övr. Hund Hur tränar man enklast in att få en hund att hålla i apportblock? Hunden är lättlärd och arbetsvillig, men kan även bli ganska...
Svar
12
· Visningar
1 655
Senast: AraSlei
·
F
Övr. Hund Det här är ett nytt fenomen, åtminstone för mig. Erbjudande om onlinekurser för valpar, unghundar, rally and so on. Jag får erkänna att...
Svar
15
· Visningar
997
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Ni som har/har haft äldre hundar, brukar de börja snarka mer? Våran schnauzer börjar uppnå aktningsvärd ålder, blir 13 nu till våren...
Svar
2
· Visningar
4 313
Övr. Hund Vår tik har börjat tycka att jag ska inspektera henne skrev. Hon är snart sex månader, en liten hundras, så hon ställer sig i soffan...
Svar
7
· Visningar
769
Senast: mysboll
·
Övr. Hund Jag har hittat en ny stjärna på hundviskar-himlen. Ännu en Cesarwannabe som tror att fnysningar, dra i kopplet och lägga ner hunden på...
Svar
8
· Visningar
903
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Hej Funderar på att införskaffa en liten trapp till min lilla schnauzer som börjar bli till åren. Vill inte att hon hoppar ned från...
Svar
10
· Visningar
5 438
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Hanen som är 11 år och allergihund har fått brunt gojs i öronen. Bara lite i det vänstra och mycket i det högra. Han har kliat och...
Svar
17
· Visningar
5 088
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hur firar ni som har hund/ar? Bjuder hem folk till er? Tar med er hunden/arna bort på fest? Eller gör ni som jag gjort de alla år jag...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
9 581
Senast: WildWilma
·
Hundavel & Ras Är det helt uteslutet att avla på en hund som haft en rädsla, tex varit rädd för raketer, men inte är det längre? Om det i övrigt är en...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 832
Senast: squarepants
·
Övr. Hund http://www.expressen.se/nyheter/tjuvskyttarna-jagas-med-fallskarmshoppande-hundar/
Svar
0
· Visningar
598
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej jag söker erfarenheter. Engels springerspaniel 10 år. Kastrerad tik Min hund fick för drygt en vecka sedan feber och ville inte...
Svar
7
· Visningar
738
Senast: vallhund
·
Övr. Hund I lite desperation vänder jag mig till buke då sambon satt ultimatum (ett ändå förståeligt sådant) angående valpen vi har hemma och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
15 280
Senast: Halali
·
Övr. Hund Jag tog hand om en omplacering som farit illa. Tiden innan mig bodde han med en missbrukande tjej och var med vid flera tillfällen när...
2
Svar
20
· Visningar
11 615
Senast: Springer
·
Övr. Hund Min sambo och hunden har känt varandra i 6 år och bott ihop i alla fall tre. Kruxet är att hunden har börjat vakta mig. Och vaknar och...
Svar
17
· Visningar
1 561
Senast: Monstermom
·
Hundavel & Ras Hur får en hund titeln KORAD? MT och GK på utsällning?
2 3
Svar
42
· Visningar
2 845
Senast: Fisherling
·
Övr. Hund Hejsan hundbuke! Är det någon av er medlemmar här som köpt en valp utan att ha träffat den innan ? Jag är just nu lite kluven då jag...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 305
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Inspirerad av 08orna så undrar jag och @TheaH om fler skåningar med hund vill ses? Jag skulle dock föreslå lite längre fram, eftersom...
27 28 29
Svar
577
· Visningar
24 298
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Har just nu hand om en vovve vars matte ligger på sjukhus. Vovve äter specialfoder Hepatic på grund av en trolig förgiftning nu i höst...
2
Svar
26
· Visningar
1 909
Senast: Ponylove
·
Hundhälsa Min briardtik opererades för en dryg vecka sedan för magsäcksomvridning. Otroligt läskigt, tiken är dessutom närmare tio men i övrigt i...
Svar
5
· Visningar
781
Senast: Dorro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka