Jag kan den 11e iaf, och även Ammo gillar att höra sin egen röst så
Sambon ska tydligen jobba den dagen. Så jag och våra små vovvar kan komma när det passar dig. Om jag vet vart jag ska köra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan den 11e iaf, och även Ammo gillar att höra sin egen röst så
Låter bra det Skickar mitt nr och adress på PM.Sambon ska tydligen jobba den dagen. Så jag och våra små vovvar kan komma när det passar dig. Om jag vet vart jag ska köra.
Jobbar hela dagen.@mysboll kan du på söndag?
En vecka till så är löpet över! Så vi busar gärna i mellandagarna och efter nyår!Någon som vill till typ Storegård i Lund snart? Jag "upptäckte" kombinationen av Hundalandet i Brösarp i kombination med promenad på Brösarps backar (där är inga kor nu på vintern) och tyckte det var väldigt trevligt men det verkar inte vara så många "hund-bukare" åt Österlen-hållet. Tage behöver träffa nya (snälla ) hundar, särskilt nu när det är kursuppehåll på brukshundsklubben och det är ju kul att kunna göra någon aktivitetsbana eller utmaning samtidigt. (Han vill nog nog gärna busa med Alpina, @mysboll )
Jag kan typ när som helst och jag tänker att många kanske är lediga nu i jul
Vi träffas gärna nu den 30e eller den 2e!Någon som vill träffas denna (eller nästa) vecka?
Den andra är en måndagDen andra är en söndag va? Då kanske jag med kan.
Den andra är en måndag