Hundbuketräff i Skåne

Någon som vill till typ Storegård i Lund snart? :) Jag "upptäckte" kombinationen av Hundalandet i Brösarp i kombination med promenad på Brösarps backar (där är inga kor nu på vintern) och tyckte det var väldigt trevligt men det verkar inte vara så många "hund-bukare" åt Österlen-hållet. Tage behöver träffa nya (snälla ;)) hundar, särskilt nu när det är kursuppehåll på brukshundsklubben och det är ju kul att kunna göra någon aktivitetsbana eller utmaning samtidigt. (Han vill nog nog gärna busa med Alpina, @mysboll :D ;))

Jag kan typ när som helst och jag tänker att många kanske är lediga nu i jul :)

Någon som vill till typ Storegård i Lund snart? :) Jag "upptäckte" kombinationen av Hundalandet i Brösarp i kombination med promenad på Brösarps backar (där är inga kor nu på vintern) och tyckte det var väldigt trevligt men det verkar inte vara så många "hund-bukare" åt Österlen-hållet. Tage behöver träffa nya (snälla ;)) hundar, särskilt nu när det är kursuppehåll på brukshundsklubben och det är ju kul att kunna göra någon aktivitetsbana eller utmaning samtidigt. (Han vill nog nog gärna busa med Alpina, @mysboll :D ;))

Jag kan typ när som helst och jag tänker att många kanske är lediga nu i jul :)
En vecka till så är löpet över! Så vi busar gärna i mellandagarna och efter nyår! :up:

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 050
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka