Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en löpfia här hemma. Men orkar ni med det så går vi gärna en promenad eller liknande.@BobberiBoo @mysboll @ephyra @Buck @Skyggni @Vastgota @GardenAngel och alla andra!
jag har helt tomt schema 7-14 december. Ingen som vill hitta på något?
Passar ju redan en, så tror inte att gå på promenad med en annan är ett problemHar en löpfia här hemma. Men orkar ni med det så går vi gärna en promenad eller liknande.
Ååhh jag börjar nytt jobb den 7 och gravid trött på det och barnkalas på det så jag får tyvärr hoppa. Om vi inte bokar in oss på spa iaf så jag kan sova under en timmes helkroppsmassage Men vi får dra ihop något en annan gång.@BobberiBoo @mysboll @ephyra @Buck @Skyggni @Vastgota @GardenAngel och alla andra!
@BobberiBoo @mysboll @ephyra @Buck @Skyggni @Vastgota @GardenAngel och alla andra!
Jag kanske kan den 11. Om ni står ut med en skällig odåga och en liten surtant.
Jag är aldeles för trött för att köra (fibro...), men om jag får åka med någon annan (@GardenAngel) så kunde det vara kul.
Skit hunden behöver komma ut mer så gärna , jobbar dock varje dag nu denna månaden, är ledig imorgon em sen jobbar jag dubbelt resten av månaden .
Jättedumt eftersom jag har en snäll, rolig, kelig (och tyst ) dobermanndam att låna ut till digTycker det är hemskt onödigt att du är ute på vischan just denna perioden nu när jag har min sista praktik + är begravd i avslutande skolarbete + har bytt till att jobba dagpass på helgerna! Och tydligen har en särbo att träffa, helst några timmar varje helg
Jag menar det!Jättedumt eftersom jag har en snäll, rolig, kelig (och tyst ) dobermanndam att låna ut till dig