Haha gillar den nör han skakar av sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Asså gud vad fräckt. Det hade faktiskt kunnat vara värt att köra 1 1/2 timme för detSynd att så många här bor i den västra och norra delen av Skåne - HÄR hade ju varit perfekt att ha en buketräff 450 kr för 3 timmar
Det var ju lite häftigt,visste inte ens att det fanns.Synd att så många här bor i den västra och norra delen av Skåne - HÄR hade ju varit perfekt att ha en buketräff 450 kr för 3 timmar
Hade varit kul!Om någon vill hänga på så hade jag tänkt åka ner till Söderåsen och promenera med Tonto nu i Augusti/September.
I'm on!Om någon vill hänga på så hade jag tänkt åka ner till Söderåsen och promenera med Tonto nu i Augusti/September.
Åååh! Vi är på! Alpina hade nog dött av lycka på ett sånt ställe.Synd att så många här bor i den västra och norra delen av Skåne - HÄR hade ju varit perfekt att ha en buketräff 450 kr för 3 timmar
Vi är på!Om någon vill hänga på så hade jag tänkt åka ner till Söderåsen och promenera med Tonto nu i Augusti/September.
Nu är min 9 mån men hon busar gärna med valpar.finns det ngt intresse för en valpträff? dvs valpvänliga hundar och andra valpar för lite social träning och roligare lek sällskap än matte och katterna ^_^.
de kräver ju inget mer än en inhägnad gräsmatta och ngn rolig leksak för att bli helt utslagna för 2 dagar framåt
Var där förra sommaren med en kompis! Det är dock ganska litet. Men det var kul i typ 20 minuterSynd att så många här bor i den västra och norra delen av Skåne - HÄR hade ju varit perfekt att ha en buketräff 450 kr för 3 timmar
min är ju nu bara bebis men kan hon leka med systerns 5åriga labbe så går nog 9månaders också bra .Nu är min 9 mån men hon busar gärna med valpar.
Finns det inte något liknande i Lund typ? Vet du? Har för mig att min uppfödare pratade om det.Var där förra sommaren med en kompis! Det är dock ganska litet. Men det var kul i typ 20 minuter
Jop, Storegård finns! (Det hade jag glömt!) Aldrig varit där, men enligt hemsidan ska det ju vara väldigt stort.Finns det inte något liknande i Lund typ? Vet du? Har för mig att min uppfödare pratade om det.
Tack! Det var ju lite bättre avstånd dit.Jop, Storegård finns! (Det hade jag glömt!) Aldrig varit där, men enligt hemsidan ska det ju vara väldigt stort.
min är ju nu bara bebis men kan hon leka med systerns 5åriga labbe så går nog 9månaders också bra .
längre bilturer eller promenader öht är nog ingen höjdare för henne än de på österlen såg ju helt underbart ut men det är nog lite mycket när man knappt kan ta sig uppför trösklen till köket utan att göra sälen
Har för mig att det finns fler skåne folk med valp så förhoppningsvis kan det bli en blandning av alla åldrar .Oftast så är det värre med unghundar än vuxna. Men vissa unghundar vet ju hur man uppför sig!
Hade varit kul!
I'm on!
Vi är på!