Hundbuketräff i Skåne

finns det ngt intresse för en valpträff? dvs valpvänliga hundar och andra valpar för lite social träning och roligare lek sällskap än matte och katterna ^_^.
de kräver ju inget mer än en inhägnad gräsmatta och ngn rolig leksak för att bli helt utslagna för 2 dagar framåt :)

finns det ngt intresse för en valpträff? dvs valpvänliga hundar och andra valpar för lite social träning och roligare lek sällskap än matte och katterna ^_^.
de kräver ju inget mer än en inhägnad gräsmatta och ngn rolig leksak för att bli helt utslagna för 2 dagar framåt :)
Nu är min 9 mån men hon busar gärna med valpar.

Nu är min 9 mån men hon busar gärna med valpar.
min är ju nu bara bebis :p men kan hon leka med systerns 5åriga labbe så går nog 9månaders också bra :p.

längre bilturer eller promenader öht är nog ingen höjdare för henne än :) de på österlen såg ju helt underbart ut men det är nog lite mycket när man knappt kan ta sig uppför trösklen till köket utan att göra sälen :rofl:

min är ju nu bara bebis :p men kan hon leka med systerns 5åriga labbe så går nog 9månaders också bra :p.

längre bilturer eller promenader öht är nog ingen höjdare för henne än :) de på österlen såg ju helt underbart ut men det är nog lite mycket när man knappt kan ta sig uppför trösklen till köket utan att göra sälen :rofl:

Oftast så är det värre med unghundar än vuxna. Men vissa unghundar vet ju hur man uppför sig!

Storegård funkar för mig med, har varit där en gång (känner en kvinna som är uppväxt där, för typ 60 år sedan :) , samma släkt som har stället fortfarande). Tyckte det var sådär sist, men är säkert roligare med fler hundar!

Jag hänger gärna med till Söderåsen också, om datumet passar :)

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 050
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka