För att alla bor i skåne! Flytta hit.Varför måste ni ha så mycket träffar i skåne för?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att alla bor i skåne! Flytta hit.Varför måste ni ha så mycket träffar i skåne för?
För att alla bor i skåne! Flytta hit.
Det ska finnas! Men jag har aldrig sett någon..Sambon är tveksam. Finns det någon barrskog där nere? Han vill helst bo i en barrskog.
Norra Skåne består helt av barrskog i princip Väldigt billiga hus/gårdar också!Sambon är tveksam. Finns det någon barrskog där nere? Han vill helst bo i en barrskog.
Det ska finnas! Men jag har aldrig sett någon..
Då ska du flytta hit!Åhåh. Jag vill ju bo i en lövskog. Så FINT att fotografera i!
Bor ni i mellan-Skåne kan ni få bägge delarnaÅhåh. Jag vill ju bo i en lövskog. Så FINT att fotografera i!
Vart är Malte?Jag har ingen hund just nu så jag hoppar söndag
Han är på semester, bäst så för oss båda. Han kommer tillbaka om en vecka om det går som planerat!Vart är Malte?
Hojta till om du vill låna surgubben ZvanteHan är på semester, bäst så för oss båda. Han kommer tillbaka om en vecka om det går som planerat!
Går ni varandra på nerverna?Han är på semester, bäst så för oss båda. Han kommer tillbaka om en vecka om det går som planerat!
Kan vi vänta med att bestämma en tid? Eventuellt måste jag köra förbi ponny-sm på vägen men det beror på hur det går för de idag.Jag har en Plott du kan få låna också Fulltofta blir bra tid?
Typ så jaGår ni varandra på nerverna?