Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha ja..Hörrni! Förlåt, jag har glömt av träffen helt för er som läser i dejtingtråden så är min torsdagsdejt fortfarande kvar. Jag har haft tankarna på lite... Annat håll
Asså detta måste vara den mest giltiga ursäkten någonsinHörrni! Förlåt, jag har glömt av träffen helt för er som läser i dejtingtråden så är min torsdagsdejt fortfarande kvar. Jag har haft tankarna på lite... Annat håll
Hörrni! Förlåt, jag har glömt av träffen helt för er som läser i dejtingtråden så är min torsdagsdejt fortfarande kvar. Jag har haft tankarna på lite... Annat håll
Haha! Djurmänniskor är inte känsliga för lite bajs.Tack så mycket för idag! Hoppas på en upprepning om inte allt för lång tid. Eller tja just detaljen med bajs på halva ryggen kanske vi kan låta bli .
Alpina med! Jag la henne på en filt hemma och stack till ikea. Hon ligger nog kvar där när jag kommer hem.Tack för idag! Herr hund är helt slut nu.
Inte den 16/7! Då går vi BPH.16 eller 17 Juli kanske?
Jag jobbar.16 eller 17 Juli kanske?
Hörrni! Förlåt, jag har glömt av träffen helt för er som läser i dejtingtråden så är min torsdagsdejt fortfarande kvar. Jag har haft tankarna på lite... Annat håll
Det låter bra!Jag kan inte heller den helgen. Föreslår istället 24 juli i Fulltofta strövområde utanför Hörby!