Hundbuketräff i Skåne

Då ska vi se! Jag tänkte vi skulle träffas på parkeringen i korsningen drottninggatan/dag hammarskjölds väg. Buss 8 stannar precis där (pålsjöbaden). Då är det en trappa upp till skogen (brant men inte alls så lång som sist ;) ) därifrån är det dock 1 km asfalt till stranden. Så antingen kan vi gå dit eller så kan man parkera där borta med men där kan det vara ont om plats.

88826889-6EF6-4FC7-B0DD-27E3DE69B022_zpslwzmdbqn.png

Stranden är väl inte supermysig om vi ska bada men jag tror inte hundarna bryr sig om lite tång. :D

C6509D0F-A1C5-47E7-94AE-9ABEA1AB4BE0_zpsdwjjunng.jpg

Så kl 11? Alla med på det?
Låter super!! Då syns vi där! (Min tilltänkta buss kommer fram 11.05, finns en som går 10.25 men tar den andra)

Tydligen är det spårfel(?) mellan Lund och Helsingborg :( så jag får se om jag hittar någon som kan skjutsa mig!

Jag får inte tag på @AraSlei, har heller inte sett henne i tråden på ett par dar?
Funderar på att ändå ta min egen bil då det inte går några bussar från mig till tåget förrän vid halv tolv. :meh:

@liasa om du vill kan du ju åka med mig i så fall. :)

Blir nog 10-15 min sen. Först fastnade mitt kreditkort i betalautomaten på bensinstationen och sedan blev bebis akuthungrig. Det är inte min dag idag. Om ni inte orkar vänta så skriv gärna någon rad om hur ni går så kan jag kanske komma till fikat?

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 052
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka