Hundbuketräff i Skåne

Jag vet inte om vi kommer, min kille kommer ner och vi ska på bröllop på lördagen så det beror på om vi kan få åka med någon från Lund tror jag.
Ammo har bilsele.

Högst troligt så löper Alpina. :meh: Så om det är någon som inte vill att vi är med pga det så stannar vi såklart hemma.

Bilen var upptagen idag så hann inte kolla busshållplats men fixar det imorgon!

Jag kan tyvärr inte ta fler i bilen. Bebis hatar att åka bil och minsta lilla att någon hund skäller så blir han otröstlig.

Har inga problem med löptikar men behöver en tid och adress för jag känner inte till området.

Funderar lite... Går det att köra uppletande i skogen? Fler som vill träna i så fall? Det går ju snabbt att valla ruta och lägga ut föremål när man är många :)

Löptik gör ingenting för min del, @mysboll :) Skulle inte tro att Tage blir särskilt påverkad, han är väldigt vek mot andra hundar och över lag okomplicerad.

@Milosari Jag är gärna med på lite uppletande! Tage har bara testat på det vid ett tillfälle så då skulle han hitta sin leksak. Han gjorde det väldigt bra så vi testar gärna något liknande igen :)

Kl 11 funkar fint för mig :) Närsom passar egentligen, har inget planerat imorgon.

Och @mysboll löptik är inga problem. Jag har en ung hane med mig, som visserligen kan vara lite "hanig", men det är bara bra träning! Misstänker att han kommer vara fullt upptagen av den nya miljön och massa nya hundar ;)

@BobberiBoo Jätteschysst verkligen! Skickar ett pm till dig.

Då ska vi se! Jag tänkte vi skulle träffas på parkeringen i korsningen drottninggatan/dag hammarskjölds väg. Buss 8 stannar precis där (pålsjöbaden). Då är det en trappa upp till skogen (brant men inte alls så lång som sist ;) ) därifrån är det dock 1 km asfalt till stranden. Så antingen kan vi gå dit eller så kan man parkera där borta med men där kan det vara ont om plats.

88826889-6EF6-4FC7-B0DD-27E3DE69B022_zpslwzmdbqn.png

Stranden är väl inte supermysig om vi ska bada men jag tror inte hundarna bryr sig om lite tång. :D

C6509D0F-A1C5-47E7-94AE-9ABEA1AB4BE0_zpsdwjjunng.jpg

Så kl 11? Alla med på det?

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 052
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka