Hundbuketräff i Skåne

Funderar på att ta tåget ner från Halmstad, men finns det möjlighet att lifta med någon från någon lämplig station? Eller om det går buss som är smidig att ta från typ knutpunkten?

Eftersom Lia är opererad och har väldiga restriktioner fram till den 30e får vi hoppa denna gång och hoppas att vi kan vara med nästa tillfälle! :)

Gärna strand för min del :D
Dels pga avsaknad av större strand i min närhet, men dels även pga att jag inte vågar ha mina hundar lösa i skogen nu (om vi skulle vilja ha dem lite lösa) och att de gärna badar :D

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 052
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka