Jag pratar skånska flytande när jag är full danskan och tyskan är dock obefintlig oavsett promille..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om hon inte får tyst på Ammo så är fröken med och ger henne en sträng min! Det GÅR att få tyst på honom men man får vara lite aktivAmmo är mycket bättre med @Wingates, så han kommer nog hålla käft!
Strand!!Vad vill ni göra? Stranden eller skogen?
Beror på vädret känner jag. Blåser det snålblåst och duggar så är ju inte stranden jätterolig direktVad vill ni göra? Stranden eller skogen?
Lite så jag känner oxå! Men är det som idag så är det ju mysigt på stranden. Någon som är synsk?Beror på vädret känner jag. Blåser det snålblåst och duggar så är ju inte stranden jätterolig direkt
Ledsen men la den kraften på hyllan för ett antal år senLite så jag känner oxå! Men är det som idag så är det ju mysigt på stranden. Någon som är synsk?
Då säger jag skog! Ger lite skydd från vätan.DMI säger nånstans mellan 15-20 grader och 2 mm regn nångång under dygnet. Så vi får nog ställa in oss på lite väta.
På fråga två beror det ju lite på var vi ska vara.Funderar på att ta tåget ner från Halmstad, men finns det möjlighet att lifta med någon från någon lämplig station? Eller om det går buss som är smidig att ta från typ knutpunkten?