Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta ledigt!26/6 jobbar jag
Har en kompis från Tyskland här då som åker hem den dagen. Innan jag börjar jobba kl 18Ta ledigt!
Har en kompis från Tyskland här då som åker hem den dagen. Innan jag börjar jobba kl 18
Då får alla lov att prata tyska eller engelska så hon känner sig inkluderad!Men ta med henne då. Vi kan ju träffas på fm så hinner du ff till jobbet sen
Haha ja eftersom jag är tysk själv så ska vi nog kunna ordna detDå får alla lov att prata tyska eller engelska så hon känner sig inkluderad!
Ingen tyska tack, men engelska fungerar
**Du hast zwei Wachtelhunde und sprichst nicht Deutsch? ** (Sorry kunde inte hjälpa det )Du hast zwei Wachtelhunde und sprechen nicht Deutsch?!
*förlåt för OT *
**Du hast zwei Wachtelhunde und sprichst nicht Deutsch? ** (Sorry kunde inte hjälpa det )
Haha det måste vara standard orden. Jag läste tyska i högstadiet också för extra poängen (var ju inte direkt någon svår kurs för mig) och djur i allmänhet är ju något man lär sig först.Jag uppskattar det, jag läste tyska i tre år på högstadiet bara och det är snart 30 år sedan
Ett av de första orden vi fick lära oss var för övrigt der Hund. Den illustrerades i boken av en boxer
Du hast zwei Wachtelhunde und sprechen nicht Deutsch?!
*förlåt för OT *
Fyyfaaeen vad diskriminerande!!Nein Ändå är vi i Tyskland och jagar varje år
Fast efter några öl pratar jag nästan flytande..
Fyyfaaeen vad diskriminerande!!
Nein Ändå är vi i Tyskland och jagar varje år
Fast efter några öl pratar jag nästan flytande..
Vem gör inte det?
Danskan kan jag dock hålla med omSpråk blir generellt enklare efter lite alkoholhaltigt intag