Hundbuketräff i Skåne

Promenad i skogen först och sedan släppa på stranden för de som vill? Jag vill nog inte låta mina hundar springa lösa med andras. Har med mig lille bebisen också och då blir det svårt att koncentrera sig på något annat än de egna hundarna :p

Promenad i skogen först och sedan släppa på stranden för de som vill? Jag vill nog inte låta mina hundar springa lösa med andras. Har med mig lille bebisen också och då blir det svårt att koncentrera sig på något annat än de egna hundarna :p
Låter bra tycker jag. Släpper inte heller gärna.

Förmodligen hakar jag också på, nu när ni ses hyfsat nära mig :) Min plan var att åka tåg och såg att @Kratus, kanske också åker tåg från Halmstad. Nu såg jag att @AraSlei kör förbi här? Kratus har första tjing självklart, men skulle du ha plats åt mig och en styck tolv kilo pumi också så åker vi gärna med.

Kom på nu att vi kan gå i pålsjö skog. Då är det bara att gå raka vägen ner till stranden. :) Finns en massa stogar att gå där och även ett hundhägn om man vill släppa lös en liten stund. Om det nu är ledigt dvs.
Får hundar bada där är det ju perfekt!

Att jag inte tänkte på det från början. Det är gångavstånd från mig. :D Då kan vi välja helt hur långt vi vill gå finns slingor från 3-10 km och så kan man såklart gå både kortare och längre om man vill. Det är uppförsbacke från havet sen men den är inte värre än trappan vi hade sist! :rofl:
Usch, mår fortfarande dåligt från den trappan :crazy::rofl:

@mysboll vilken är närmaste busshållplatsen? :D

Tid spelar ingen roll för mig, bara det inte är för tidigt eller för sent med tanke på hur lång tid det tar med kollektivtrafik :crazy:

@mysboll vilken är närmaste busshållplatsen? :D

Tid spelar ingen roll för mig, bara det inte är för tidigt eller för sent med tanke på hur lång tid det tar med kollektivtrafik :crazy:
Borde vara rådmansgatan (buss 6 från knutpunkten tar 15 min) men jag ska kolla om det är enklare att parkera och utgå från nån parkering nere vid stranden istället. Då kan man gå upp i skogen först och sen ner till stranden och sen komma direkt till bilar/buss. :) Men ska kolla upp det imorgon!

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 052
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka