Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad härligt ni haft det och jag ber om ursäkt för gaphalsen. Han gillar sin egen röst..Lite bilder!
Ingen fara! Bara glad att det inte är min som låter mest.Åh vad härligt ni haft det och jag ber om ursäkt för gaphalsen. Han gillar sin egen röst..
Ja dem brukar ju göra det. Otacksamma ungar..Tack för idag! Bebisen hade överlevt utan mig, naturligtvis stressade jag hem helt i onödan... Var ses vi nästa gång? Och när?
Ja dem brukar ju göra det. Otacksamma ungar..
Jag hade jättekul och Bobber somnade direkt på gräsmattan medans jag byggde mitt växthus Måste ge stort beröm till alla hundar, dem skötte sig ju galant fast dem hade helt främmande hundar runt om. @Wingates jo vi märkte att Ammo tycker om att lyssna på sig själv fördelen är att skulle vi gått vilse så hade ju iaf någon kumna spåra oss via Ammo
Tack för idag! Bebisen hade överlevt utan mig, naturligtvis stressade jag hem helt i onödan... Var ses vi nästa gång? Och när?
Låter bra, men Ammo gormade ju både innan och efter vi gick vilseMen vi GICK ju vilse!! Kanske var det Ammo försökte berätta och ingen lyssnade!
Han kanske skrek ut vart vi skulle gå? Och så gick vi vilse ändå!! Förstår att han blev upprördLåter bra, men Ammo gormade ju både innan och efter vi gick vilse
Han fattade ju långt innan er att ni var vilse o sen ville han prata mer om det?Låter bra, men Ammo gormade ju både innan och efter vi gick vilse
Han kanske skrek ut vart vi skulle gå? Och så gick vi vilse ändå!! Förstår att han blev upprörd
Så måste det ha varit Nu sover han på balkongen och har gjort det sedan vi kom hemHan fattade ju långt innan er att ni var vilse o sen ville han prata mer om det?
Neej, då är jag i Dalarna!21-22 är jag ev ledig!
Jag är ledig då! Någon mer?21-22 är jag ev ledig!
Jag kan vilket som.Hur ser det ut för alla 28-29 då?