Kom då! Såå himla långt är det väl inte?Vad avundsjuk jag blir! Jag vill också komma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom då! Såå himla långt är det väl inte?Vad avundsjuk jag blir! Jag vill också komma.
Kom då! Såå himla långt är det väl inte?
Lätt värt det för en buke-träff!Ja alltså jag har ju kört dit en gång förr. 5-6 timmar är det.
Lätt värt det för en buke-träff!
Jag har inflammerat nagelband i tån och hälsporre i andra foten så jag röstar på den kortaKl 11 på lördag vid naturum i Skäralid passar mig bra.
Om vi ska gå en lite kortare runda är Kopparhattsrundan (3,7 km) trevlig att gå.
Annars är Korsskär-Liagårdsrundan (7,2 km) också mysig att gå och en av de rundorna jag gillar bäst. Jag tror att det inte är riktigt lika många som går den rundan.
Jag kanske hänger på. Hur är det o gå där? Jag har troligtvis både vagn och bebis med funkar det?
Jag har både sele och sjal om du vill låna . Hur stor är bebis?Jag kanske hänger på. Hur är det o gå där? Jag har troligtvis både vagn och bebis med funkar det?
Jämngammal med min men 2 kg lättare . Då funkar den tunna sjalen också. Tar med den och en baby Björn-sele. Min bebis får nog stanna hemma, är nog lite farlig i trafiken med skrikande unge i baksätet...Bebis är snart 2månader, ca 4.3kg och 53cm lånar
Lånar gärna om du har. Har kanske möjlighet tillbarnvakt vet närmre lördag. Om jag kan komma också beror på om jag ska visa häst till helgen eller inte
Jämngammal med min men 2 kg lättare . Då funkar den tunna sjalen också. Tar med den och en baby Björn-sele. Min bebis får nog stanna hemma, är nog lite farlig i trafiken med skrikande unge i baksätet...
Ja då förstår jag. Insåg att jag läste fel också, det står 4,3 och inte 4,8... Min har nog passerat 7 kg och är alltså modell sumo.Tack! Så snällt av dig
Min lilla bebis var en månad tidig så hon är bara en liten plutt
Jag tar också med lite fika, vad för sorter vet jag inte än.
När du går från parkeringen upp mot restaurangen (skyltat) så ligger den precis där. men vi kan ta parkeringen är kanske lättast såJag röstar för att vi träffas vid parkeringen. Jag vet inte vart dammen är.