Hundbuketräff i Skåne

Kl 11 på lördag vid naturum i Skäralid passar mig bra.

Om vi ska gå en lite kortare runda är Kopparhattsrundan (3,7 km) trevlig att gå.

Annars är Korsskär-Liagårdsrundan (7,2 km) också mysig att gå och en av de rundorna jag gillar bäst. Jag tror att det inte är riktigt lika många som går den rundan.
Jag har inflammerat nagelband i tån och hälsporre i andra foten så jag röstar på den korta ;)

Jag tar med kaffe (75 cl), lite mjölk, ballerina och kanel-gifflar. Jag delar gärna med mig, men ta med egen mugg till kaffet.

Vi kan kanske fika vid Kopparhatten.

Bebis är snart 2månader, ca 4.3kg och 53cm lånar:)
Lånar gärna om du har. Har kanske möjlighet tillbarnvakt vet närmre lördag. Om jag kan komma också beror på om jag ska visa häst till helgen eller inte :)

Bebis är snart 2månader, ca 4.3kg och 53cm lånar:)
Lånar gärna om du har. Har kanske möjlighet tillbarnvakt vet närmre lördag. Om jag kan komma också beror på om jag ska visa häst till helgen eller inte :)
Jämngammal med min men 2 kg lättare :p. Då funkar den tunna sjalen också. Tar med den och en baby Björn-sele. Min bebis får nog stanna hemma, är nog lite farlig i trafiken med skrikande unge i baksätet...

Jämngammal med min men 2 kg lättare :p. Då funkar den tunna sjalen också. Tar med den och en baby Björn-sele. Min bebis får nog stanna hemma, är nog lite farlig i trafiken med skrikande unge i baksätet...

Tack! Så snällt av dig :)
Min lilla bebis var en månad tidig så hon är bara en liten plutt :)

Jag tar också med lite fika, vad för sorter vet jag inte än. :)

Tack! Så snällt av dig :)
Min lilla bebis var en månad tidig så hon är bara en liten plutt :)

Jag tar också med lite fika, vad för sorter vet jag inte än. :)
Ja då förstår jag. Insåg att jag läste fel också, det står 4,3 och inte 4,8... Min har nog passerat 7 kg :angel: och är alltså modell sumo.

Jag kan ta med lite frukt kanske?

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 052
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka