Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så länge den är i koppel så får den flamsa hur mycket den vill, tycker jag!Åh jag kanske också kan komma! Om jag vågar med en galen flat som flamsar rundor
Jag tror vi gick 4-5 km sist och fikade i slutet av rundan. Någon dagstur blir det väl inte direkt Det är jag alldeles för lat för. Och fikat är alltid viktigare än promenaden!Vi vill men vet inte om jag vågar nu när hon är dålig. Det skulle isf vara om vi går max ett par km och sen fikar och sen går tillbaka. Men det kanske inte är så kul för er andra med en så kort runda.
Promenaden är inte så viktig, fikat är viktigast Sen får man ju anpassa sig andra, som ditt lilla fluffVi vill men vet inte om jag vågar nu när hon är dålig. Det skulle isf vara om vi går max ett par km och sen fikar och sen går tillbaka. Men det kanske inte är så kul för er andra med en så kort runda.
Jodå, jag tänkte komma! Armen är nästan bra, men jag tänkte ha midjebälte för säkerhets skull.Vi är fortfarande på! Beroende på var vi ska så kan jag plocka upp ekipage med mindre hundar längs vägen. Alice vill gärna ha skuffen för sig själv och inte sitta med okända hundar.
Efterlyser @Vastgota till tråden! (Om du är bra i armen. Annars kan jag och Alice hålla i Eski )
Skulle jag, Malte och Ammo kunna följa med? Vi kan då åka till Ystad eller något sånt så plockar du upp oss! Snäääälla?Beroende på var vi ska så kan jag plocka upp ekipage med mindre hundar längs vägen. Alice vill gärna ha skuffen för sig själv och inte sitta med okända hundar.
Skulle jag, Malte och Ammo kunna följa med? Vi kan då åka till Ystad eller något sånt så plockar du upp oss! Snäääälla?
Jag röstar på den korta rundan eftersom min lilla inte får bli trött.Kl 11 på lördag vid naturum i Skäralid passar mig bra.
Om vi ska gå en lite kortare runda är Kopparhattsrundan (3,7 km) trevlig att gå.
Annars är Korsskär-Liagårdsrundan (7,2 km) också mysig att gå och en av de rundorna jag gillar bäst. Jag tror att det inte är riktigt lika många som går den rundan.