Hundbuketräff i Skåne

Nu börjar det närma sig!
Det verkar som att jag och Iza kan komma, sambon ska jobba. Vädret ser ut att kunna bli riktigt trevligt. Hoppas att SMHI inte spår fel!

När och var ska vi träffas?

Vi är fortfarande på! Beroende på var vi ska så kan jag plocka upp ekipage med mindre hundar längs vägen. Alice vill gärna ha skuffen för sig själv och inte sitta med okända hundar.

Efterlyser @Vastgota till tråden! (Om du är bra i armen. Annars kan jag och Alice hålla i Eski :love: )

Vi vill men vet inte om jag vågar nu när hon är dålig. Det skulle isf vara om vi går max ett par km och sen fikar och sen går tillbaka. Men det kanske inte är så kul för er andra med en så kort runda. :(

Vi vill men vet inte om jag vågar nu när hon är dålig. Det skulle isf vara om vi går max ett par km och sen fikar och sen går tillbaka. Men det kanske inte är så kul för er andra med en så kort runda. :(
Jag tror vi gick 4-5 km sist och fikade i slutet av rundan. Någon dagstur blir det väl inte direkt :D Det är jag alldeles för lat för. Och fikat är alltid viktigare än promenaden!

Vi är fortfarande på! Beroende på var vi ska så kan jag plocka upp ekipage med mindre hundar längs vägen. Alice vill gärna ha skuffen för sig själv och inte sitta med okända hundar.

Efterlyser @Vastgota till tråden! (Om du är bra i armen. Annars kan jag och Alice hålla i Eski :love: )
Jodå, jag tänkte komma! Armen är nästan bra, men jag tänkte ha midjebälte för säkerhets skull.

Beroende på var vi ska så kan jag plocka upp ekipage med mindre hundar längs vägen. Alice vill gärna ha skuffen för sig själv och inte sitta med okända hundar.
Skulle jag, Malte och Ammo kunna följa med? :o Vi kan då åka till Ystad eller något sånt så plockar du upp oss! Snäääälla? :angel:

Kl 11 på lördag vid naturum i Skäralid passar mig bra.

Om vi ska gå en lite kortare runda är Kopparhattsrundan (3,7 km) trevlig att gå.

Annars är Korsskär-Liagårdsrundan (7,2 km) också mysig att gå och en av de rundorna jag gillar bäst. Jag tror att det inte är riktigt lika många som går den rundan.

Kl 11 på lördag vid naturum i Skäralid passar mig bra.

Om vi ska gå en lite kortare runda är Kopparhattsrundan (3,7 km) trevlig att gå.

Annars är Korsskär-Liagårdsrundan (7,2 km) också mysig att gå och en av de rundorna jag gillar bäst. Jag tror att det inte är riktigt lika många som går den rundan.
Jag röstar på den korta rundan eftersom min lilla inte får bli trött.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 052
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka