Hundbuketräff i Skåne

Men alltså, min hund skäller på allt. Tik som hane, valp som vuxen, liten som stor, och jag tänkte komma. Så om det är någon hund som kommer ge alla andra men för livet är det nog min ;):o

Who cares?! Min är inte intakt så där är det lugnt :D Detta är dem ultimata träningstillfällena så ingen kommer bli grinig på en skällig hund.

Det gav mig lite ro i själen :o är en såndär typisk svenne, rädd för allt vad konflikter heter och vill ju inte vara dum mot någon annan, man läser ju så mycket på internet också, hur folk blir arga/sura över saker så det är ju lite SI och så :o

Ja, äsch, om inte annat får jag väl ha med mig öronproppar till er andra:angel:

Det gav mig lite ro i själen :o är en såndär typisk svenne, rädd för allt vad konflikter heter och vill ju inte vara dum mot någon annan, man läser ju så mycket på internet också, hur folk blir arga/sura över saker så det är ju lite SI och så :o

Ja, äsch, om inte annat får jag väl ha med mig öronproppar till er andra:angel:

Jag trodde att min skulle vara hemsk när vi hade buketräff i stockholm, men det blev så mycket hundar att han inte hade tid att skrika och vara hemsk. Han drog mest i kopplet. :D

Jag skulle gärna komma, men kan inte köra så långt med min skadade arm tror jag. Får se om jag mirakulöst blir bättre eller om jag kan få skjuts.

Vi kommer! Men eh, jag tar tacksamt emot en bra vägbeskrivning eftersom jag inte alls känner till området...:p

Har vi bestämt någon tid eller liknande?
Enligt vädret ska det regna 3 mm, så regnstället på gott folk :D
Jag föreslår att vi träffas vid resturangen/naturum i Skäralid, eftersom det finns parkering och busshållplats där, ungefär klockan 11. Då har alla tid att ta sig dit (vissa har ju långt dit) och det blir inte alltför sent! Vad sägs om det?

Regnet klarar vi nog :D

Jag föreslår att vi träffas vid resturangen/naturum i Skäralid, eftersom det finns parkering och busshållplats där, ungefär klockan 11. Då har alla tid att ta sig dit (vissa har ju långt dit) och det blir inte alltför sent! Vad sägs om det?

Regnet klarar vi nog :D
Ska @GardenAngel dit kanske? För då kanske du kan lifta med henne?

@TheaH
Åh, jag har inte bestämt mig än.. ska jobba lördag och söndag natt och inte riktigt gjort planer för hur/när jag ska träffa the man. Sen beror det nog lite på om jag orkar efter massa examensarbetesplugg hela veckan. :D

Vi kanske inte kan komma :down: har problem med min bil och det är inte säkert att jag kan låna bil av någon annan, problemet som kan uppstå när man kommer långväga ifrån. :down:

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 052
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur