Som det ser ut nu kan jag!Någon som kan redan nu 2-3/4 eller 16-17?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som det ser ut nu kan jag!Någon som kan redan nu 2-3/4 eller 16-17?
Så tråkigt! Men kul om Ammo kan vara med iaf!Jag kan inte den 16nde, men ni andra får ha så roligt!
@TheaH kan få ta med sig Ammo om hon ska komma, för tänkte ändå be henne passa Ammo
Det gör man! Om inte annat kan du lämna honom till migJag vill väldigt väldigt gärna vara med och kan den 16de! Frågan är bara om vågar ha med sig hunden...
Det gör man! Om inte annat kan du lämna honom till mig
Det är nog ingen faraMen han uppför sig ju så hemskt vill ju inte skrämma ihjäl folk
Hahaha du har inte träffat min änMen han uppför sig ju så hemskt vill ju inte skrämma ihjäl folk
Hahaha du har inte träffat min än
Who cares?! Min är inte intakt så där är det lugnt Detta är dem ultimata träningstillfällena så ingen kommer bli grinig på en skällig hund.+ @TheaH
Sant! Men åh, vi arbetar ju på hundmöten osv och jag vill ju inte att någon annan ska få men för att min hund är skällig deluxe han är helt ok med tikar men han skäller gärna på intakta hanhundar han inte känner, tror jag mig se i mönstret.
Åh, jag får tänka på saken.
Men alltså, min hund skäller på allt. Tik som hane, valp som vuxen, liten som stor, och jag tänkte komma. Så om det är någon hund som kommer ge alla andra men för livet är det nog min+ @TheaH
Sant! Men åh, vi arbetar ju på hundmöten osv och jag vill ju inte att någon annan ska få men för att min hund är skällig deluxe han är helt ok med tikar men han skäller gärna på intakta hanhundar han inte känner, tror jag mig se i mönstret.
Åh, jag får tänka på saken.