Hundbuketräff i Skåne

Jag kan 16e, men ska tävla 17e. Tävlingen startar 12, så beroende på tid och plats för buketräff kan vi kanske vara med.
Nu i helgen kan jag tyvärr inte.

Beroende på var och när kanske jag och vårt lilla fluff kan följa med. Hon behöver lära sig att inte alla andra hundar är monster man måste göra utfall mot.

Jag kan inte den 16nde, men ni andra får ha så roligt!
@TheaH kan få ta med sig Ammo om hon ska komma, för tänkte ändå be henne passa Ammo :angel:

Hahaha du har inte träffat min än :laugh::laugh:

+ @TheaH

Sant! Men åh, vi arbetar ju på hundmöten osv och jag vill ju inte att någon annan ska få men för att min hund är skällig deluxe :down: han är helt ok med tikar men han skäller gärna på intakta hanhundar han inte känner, tror jag mig se i mönstret.

Åh, jag får tänka på saken.

+ @TheaH

Sant! Men åh, vi arbetar ju på hundmöten osv och jag vill ju inte att någon annan ska få men för att min hund är skällig deluxe :down: han är helt ok med tikar men han skäller gärna på intakta hanhundar han inte känner, tror jag mig se i mönstret.

Who cares?! Min är inte intakt så där är det lugnt :D Detta är dem ultimata träningstillfällena så ingen kommer bli grinig på en skällig hund.

+ @TheaH

Men alltså, min hund skäller på allt. Tik som hane, valp som vuxen, liten som stor, och jag tänkte komma. Så om det är någon hund som kommer ge alla andra men för livet är det nog min ;):o

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 052
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon
  • Uppdateringstråd 30