Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte att alla gömmer sig i olika delar av Snoge, så får du leta!Jag har bil och finns i Björnstorp, mellan Dalby och Genarp. Jag kan plocka upp om det är någon som finns mellan det och dit vi ska. Bagaget är fullt, men baksätet är ledigt. Funkar närsom under dagen. Om det är Snogeholm som gäller så behöver jag lite instruktioner, har inte varit där och ser bara ett slott på kartan?
Jag tänkte att alla gömmer sig i olika delar av Snoge, så får du leta!
Hilfe!
Låter bra.Jag vet inte riktigt hur långt vi vill gå? Gydarpslingan är 3,7km.Tänker att det kan vara ganska lagom? Vill vi gå mer är det ju bara att gå mer.
Det låter bra!Jag vet inte riktigt hur långt vi vill gå? Gydarpslingan är 3,7km.Tänker att det kan vara ganska lagom? Vill vi gå mer är det ju bara att gå mer.
Ska kolla, tror jag har någon gammal skruttig men bekväm från 90-taletBlir inte alls regn enligt SMHI (kollade dock Ystad!)
Jag tycker absolut vi kan fika! Jag kan nog ordna kaffe, men har dåligt med ryggsäck att ha när vi promenerar. @TheaH Har du en rygga?
Ska kolla, tror jag har någon gammal skruttig men bekväm från 90-talet