Hundbuketräff i Skåne

Jag håller det fortfarande lite öppet, har fått lite komplikationer efter förlossningen och är inte körbar än. Men kanske att jag kan den 27:e, får höra med sambon också.

Jag och Alice är beredda att hjälpa till med taxi om vi vill vara i Snogeholm. Annars är vi ju bilburna, så det funkar varsom och närsom för oss. Och om det är okej för folk så vill jag och Alice gärna träna på någon/några av er! Vi har ju varit på kurs och fått massa nya verktyg.

Vill också be er om att inte hälsa på/ta kontakt med Alice. Utan bara helt ignorera henne. Om jag hittar det så kommer Alice ha ett Stör ej-täcke på sig som en påminnelse :)
Mig får ni såklart hälsa på! :D

Jag har bil och finns i Björnstorp, mellan Dalby och Genarp. Jag kan plocka upp om det är någon som finns mellan det och dit vi ska. Bagaget är fullt, men baksätet är ledigt. Funkar närsom under dagen. Om det är Snogeholm som gäller så behöver jag lite instruktioner, har inte varit där och ser bara ett slott på kartan?

Jag har bil och finns i Björnstorp, mellan Dalby och Genarp. Jag kan plocka upp om det är någon som finns mellan det och dit vi ska. Bagaget är fullt, men baksätet är ledigt. Funkar närsom under dagen. Om det är Snogeholm som gäller så behöver jag lite instruktioner, har inte varit där och ser bara ett slott på kartan?
Jag tänkte att alla gömmer sig i olika delar av Snoge, så får du leta!

:D

(jag ska se om jag hittar en bra slinga vi kan gå och var vi parkerar)

Jag ses gärna på fm, för jag går av nattpasset kl8 och ska sedan jobba söndag natt men då kan jag sova på em :)

Vi kan komma allra tidigast kl 11. Måste slänga av sambon på jobbet först isf. Så om det passar kan vi komma! 3,7 km är alldeles lagom till henne.

Eeh. Är det någon här som gillar macarons? Jag har råkat baka en hel hög - ca 50st. Och insett att jag inte tycker det är gott :D Så om någon är sugen? :D

Jag har kollat vägen in till Gydarsslingan nu. När ni kommer fram till Snogeholms gård (som ligger söder om slottet) så svänger ni in mot gården. Det är bla en stor vit stallbyggnad där. Man gör tar vänster inne bland husen och följer vägen. Den heter Gydarpsvägen på GPS. Längs vägen finns en parkering med infoskylt.

Jag tänker att vi kan ses där vid 11.30? För då kommer jag och medpassagerare ha hunnit dit från Ystad. Jag har en stor blå Ford och hundarna är säkert ute, så dem känner ni igen!

Det verkar bli fint väder imorgon så jag tänker om vi ska försöka fika lite? Jag kan ta med mängder av macarons om någon vill ha!!! :D

Tillägg: Det finns en karta över Snogeholms olika slingor på Skånska landskap. Där finns även parkeringar utplacerade. Om ni inte hittar till Snoge så tror jag även det ska finnas vägbeskrivning där.

Blir inte alls regn enligt SMHI (kollade dock Ystad!) :DD

Jag tycker absolut vi kan fika! Jag kan nog ordna kaffe, men har dåligt med ryggsäck att ha när vi promenerar. @TheaH Har du en rygga?

Ska kolla, tror jag har någon gammal skruttig men bekväm från 90-talet :D
12899913_602902076533364_383706285_n.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 052
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka