Haha, skit också! Jag brukar vara duktig på att komma ihåg sånt! Typiskt!Nja nästan, Kvidinge (Klippan) så en bit därifrån ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, skit också! Jag brukar vara duktig på att komma ihåg sånt! Typiskt!Nja nästan, Kvidinge (Klippan) så en bit därifrån ändå
Inte lätt, jag kan säga jag ärsjukt imponerad av typ @Monstermom @Voff @athena_arabians osv som har sån jäkla stenkoll på var fasen folk bor och vad dem sysslar med. Fast så brukar det ju vara med dem visa äldre i byarnaHaha, skit också! Jag brukar vara duktig på att komma ihåg sånt! Typiskt!
Inte lätt, jag kan säga jag ärsjukt imponerad av typ @Monstermom @Voff @athena_arabians osv som har sån jäkla stenkoll på var fasen folk bor och vad dem sysslar med. Fast så brukar det ju vara med dem visa äldre i byarna
( va ju inte mening att tagga dem, men skit samma )
Vi får ju göra det fler gånger såklart! Vi har ju en lååång sommar säsong på ossJag kan inte i påskhelgen.
Familjen kommer ner och sen är det Gbg horse show på söndagen som gäller.
Får bli en annan gång.
Jag kan alla dagar!Visst fasen, tur @GardenAngel styrde upp eftersom jag är senil.
Snogeholm funkar för mig med! Antar att @TheaH & jag tar tåget tsm.
Vilken dag i påsk passar folk bäst?
Haha lätt hänt, instämmer i att våra avatarer är väldigt likaDom tre har jag koll på iaf!
Insåg att det var @McFlurry jag tänkte på då vi diskuterade det på nyår! Blandade ihop er! (lätt hänt, ni har ju så lika avatar och nick )
Haha lätt hänt, instämmer i att våra avatarer är väldigt lika
Jag kan ev. den 27. Får lämna det till sista minuten då jag och sambon ska sätta upp ett växthus under påskhelgen Så får se hur lång tid det tar.
Det stämmerMen visst hade du ett feministkors innan? (som kanske heter något annat egentligen?!) Det var ju tecknat och hade svart här i sig iaf! SÅ jag känner att jag har lite rätt
Inte lätt, jag kan säga jag ärsjukt imponerad av typ @Monstermom @Voff @athena_arabians
osv som har sån jäkla stenkoll på var fasen folk bor och vad dem sysslar med. Fast så brukar det ju vara med dem visa äldre i byarna
( va ju inte mening att tagga dem, men skit samma )
Tror jag kommer ha jobbat natt medJag jobbar natt så kommer väl inte vara överdrivet pigg och om sambon jobbar så är jag utan bil. Men håller det lite öppet ett tag till.
Låter väldigt trevligt!Mitt förslag om det är fint väder är att vi kanske kör lite knytkalas med fika/grilla korv ute?
Oj, då fattar jag att du har annat för digJag arrangerar Sveriges största inomhusagilitytävling under påskhelgen. Så ingen tid till annat då.