Hundbuketräff i Skåne

Jag kan inte i påskhelgen. :(
Familjen kommer ner och sen är det Gbg horse show på söndagen som gäller.
Får bli en annan gång.

Inte lätt, jag kan säga jag ärsjukt imponerad av typ @Monstermom @Voff @athena_arabians osv som har sån jäkla stenkoll på var fasen folk bor och vad dem sysslar med. Fast så brukar det ju vara med dem visa äldre i byarna:o
:D:D:D:rofl::rofl:

( va ju inte mening att tagga dem, men skit samma :angel:)

Dom tre har jag koll på iaf! :D
Insåg att det var @McFlurry jag tänkte på då vi diskuterade det på nyår! Blandade ihop er! (lätt hänt, ni har ju så lika avatar och nick :angel: )

Dom tre har jag koll på iaf! :D
Insåg att det var @McFlurry jag tänkte på då vi diskuterade det på nyår! Blandade ihop er! (lätt hänt, ni har ju så lika avatar och nick :angel: )
Haha lätt hänt, instämmer i att våra avatarer är väldigt lika :p

Jag kan ev. den 27. Får lämna det till sista minuten då jag och sambon ska sätta upp ett växthus under påskhelgen ;) Så får se hur lång tid det tar.

Haha lätt hänt, instämmer i att våra avatarer är väldigt lika :p

Jag kan ev. den 27. Får lämna det till sista minuten då jag och sambon ska sätta upp ett växthus under påskhelgen ;) Så får se hur lång tid det tar.

Men visst hade du ett feministkors innan? (som kanske heter något annat egentligen?!) Det var ju tecknat och hade svart färg i sig iaf! SÅ jag känner att jag har lite rätt :angel:

Jag jobbar natt så kommer väl inte vara överdrivet pigg och om sambon jobbar så är jag utan bil. :( Men håller det lite öppet ett tag till.

Jag får tyvärr stå över denna gången. Dottern kom ni en månad för tidigt och jag känner det blir lite kämpigt med nyfödd och galen hund :)

Jag kan inte påskhelgen,men vill någon ta en promenad med mig när jag är nere o vänder den 28 så hojta. (var som helst mellan Hässleholm och vägen över höör -sjöbo till halvägs till Tomelilla)

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 052
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka