Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Parken ligger inte så fasligt långt i från hässleholm. Men det vet ju Nux bäst själv. Finns det något bra ställe i Hässleholm då???Nu är inte jag proffs på skåne men ligger inte Hässleholm tex bättre till för @Nux
Karlskrona ligger väl på östkusten?
Vet inte,men det ser grönt o fint ut när jag kör igenom för att ta mig till Sjöbo.. Finns det något bra ställe i Hässleholm då???
Nu ska du inte vara så kinkig,jag kör ca 40 mil enkel resa@BobberiBoo @dobbis
Det är bara att ta E22 för mig oavsett, både Söderåsens nationalpark och Hässleholm ligger ju åt samma håll och ändå rätt så nära! Och när man kör E22 går det undan
Är det i Söderåsens nationalpark kör jag via Höör, tex. Och Hässleholm via Kristianstad.
Det är möjligt att båda ställen funkar, jag får ta kolla vad det tar att köra de olika sträckorna osv!
Haha jag är lita bortskämd. Jag tror jag har i runda slängar 20 min ditHerre jösses @dobbis och jag som tycker enkel tur på 15 minuter är lång
I övrigt så tar det ungefär 2 timmar till Hässleholm och 2,5 till Söderåsens nationalpark så det kvittar nog vilket det är!
Och efter att ha tänkt en stund så svänger men nog inte alls mot sjöbo i rondellen utan mot........ja gud vet,men det dräller ju inte av skog i skåne så någon vet nog vilken jag menar.Den är super att rida i och om jag inte missminner mig finns det även en camping i närheten eller ett bad eller vad f-n det nu är.
Låter bra!Jag och @Wingates pratade om att flytta träffen till påskhelgen istället. Vad tror ni?
(Mest för att då kan jag och då kan jag plocka upp henne och Ammo med bilen så kan vi ta osslite överallt )
Nej vad tråkigt!! Men vi har ju hela sommaren framför oss!Jag blev lita lissen nu, jag har fått förhinder på denna helgen och påskhelgen så jag kan inte vara med på någon av dessa tillfällen. Men jag hoppas ni får en rolig träff och så får jag hoppa på nästa omgång
Jag har ju sett fram emot detta hur länge som helst, men men det kommer fler tillfällenNej vad tråkigt!! Men vi har ju hela sommaren framför oss!
Absolut! Och om jag inte missminner mig är du baserad kring Hörby? Så vi kan ju ha en liiiiten buketräff nästan när som helst!Jag har ju sett fram emot detta hur länge som helst, men men det kommer fler tillfällen
Men bildbevis vill jag se här i tråden sen
Nja nästan, Kvidinge (Klippan) så en bit därifrån ändåAbsolut! Och om jag inte missminner mig är du baserad kring Hörby? Så vi kan ju ha en liiiiten buketräff nästan när som helst!