Hundbuketräff i Skåne

@BobberiBoo @dobbis

Det är bara att ta E22 för mig oavsett, både Söderåsens nationalpark och Hässleholm ligger ju åt samma håll och ändå rätt så nära! Och när man kör E22 går det undan :up:

Är det i Söderåsens nationalpark kör jag via Höör, tex. Och Hässleholm via Kristianstad.

Det är möjligt att båda ställen funkar, jag får ta kolla vad det tar att köra de olika sträckorna osv!

@BobberiBoo @dobbis

Det är bara att ta E22 för mig oavsett, både Söderåsens nationalpark och Hässleholm ligger ju åt samma håll och ändå rätt så nära! Och när man kör E22 går det undan :up:

Är det i Söderåsens nationalpark kör jag via Höör, tex. Och Hässleholm via Kristianstad.

Det är möjligt att båda ställen funkar, jag får ta kolla vad det tar att köra de olika sträckorna osv!
Nu ska du inte vara så kinkig,jag kör ca 40 mil enkel resa :eek:

Herre jösses @dobbis :eek: och jag som tycker enkel tur på 15 minuter är lång :angel:

I övrigt så tar det ungefär 2 timmar till Hässleholm och 2,5 till Söderåsens nationalpark så det kvittar nog vilket det är!

Herre jösses @dobbis :eek: och jag som tycker enkel tur på 15 minuter är lång :angel:

I övrigt så tar det ungefär 2 timmar till Hässleholm och 2,5 till Söderåsens nationalpark så det kvittar nog vilket det är!
Haha jag är lita bortskämd. Jag tror jag har i runda slängar 20 min dit :D
Brukar åka dit med barn och jycke. Jättefint ställe.

Någon annan kankse har en bättre ide??

• Gilla
Reactions: Nux
Jag har 1h och 30 min till Hässleholm och 1h och 20 min till Söderåsen ungefär så för mig kvittar det angående de ställena iaf. :D

Jag och @Wingates pratade om att flytta träffen till påskhelgen istället. Vad tror ni?

(Mest för att då kan jag och då kan jag plocka upp henne och Ammo med bilen så kan vi ta osslite överallt :D)

Och efter att ha tänkt en stund så svänger men nog inte alls mot sjöbo i rondellen utan mot........ja gud vet,men det dräller ju inte av skog i skåne så någon vet nog vilken jag menar.Den är super att rida i och om jag inte missminner mig finns det även en camping i närheten eller ett bad eller vad f-n det nu är.

Låter som att du pratar om Snogeholm! Dvs, där jag bor :D Här finns massor med fina promenadleder. Tror längsta rundan är 1,8 mil, för den hurtige! Dock inte den bästa kollektivtrafiken härute. Men kan man ta sig till Ystad eller Sjöbo så kan jag och Alice köra taxi.

Jag blev lita lissen nu, jag har fått förhinder på denna helgen och påskhelgen:wtf: så jag kan inte vara med på någon av dessa tillfällen. Men jag hoppas ni får en rolig träff och så får jag hoppa på nästa omgång :)

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 052
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka