Hundbuketräff i Skåne

För min del passar det bäst 5-6 helgen eller 19-20. Vart hade varit ett bra ställe o träffas på? Jag bor i nordöstra skåne och har bil :)

Får en inflyttad hallänning vara med på ett hörn? (Jag bodde i Skåne under gymnasiet om det kan räknas? :angel: )
Annars kommer jag från "Stockholm" från början. Vet inte riktigt vad jag har för dialekt men jag pratar inte stockholmska, har aldrig gjort. :cool:

Min lilla är galen och skäller på allt och alla. :o Men är snäll och älskar att leka tafatt, speciellt om det är hon som blir jagad. :rofl: Sen dras hon med en del rädslor så som skott och åska så helst ingen träff i närheten av en skjutbana. ;)

Jag kan när som i mars förrutom sista helgen då det är GBG Horse Show. :up:

Kanske kan samåka med @Killaloe och herr Svansson?

Jag är nog helt ledig alla helger tror jag. Är bara köksrenovering inbokat och det kan man ju skippa en dag :angel:
min är en 40 kilos 5 åring som har mognadsgraden av en 1åring så bus av alla dess slagit är han med på :D

Men håller med om att ett massläpp kanske inte är det smidigaste första gången dem träffas.

Nu har jag kollat kalender och avbokat mindre viktiga saker :D Kan alla datum förutom 5/3 då jag ska ställa ut. Vilken plats är bäst? Fyll gärna på listan :up:

5/3

6/3
TheaH

12/3
TheaH

13/3
TheaH

19/3
TheaH

20/3
TheaH

26/3
TheaH

27/3
TheaH

5/3
_Flicka_

6/3
TheaH
_Flicka_

12/3
TheaH
_Flicka_

13/3
TheaH
_Flicka_

19/3
TheaH
_Flicka_

20/3
TheaH
_Flicka_

26/3
TheaH

27/3
TheaH

Jag vill vara med!
Tyvärr är terriern lite rädd och anser att attac är bästa försvar, men efter en promenad när man inte tvingar henne att umgås brukar det gå bra.

Kan alla helger i Mars, bor i NV Skåne och har bil

5/3
_Flicka_
mysboll

6/3
TheaH
_Flicka_
mysboll

12/3
TheaH
_Flicka_

13/3
TheaH
_Flicka_

19/3
TheaH
_Flicka_
mysboll

20/3
TheaH
_Flicka_
mysboll

26/3
TheaH

27/3
TheaH

Låter precis som vad stockholmare alltid påstår! :laugh:

:D

Kanske det, men om jag säger så här då, när jag var liten så bodde jag inte i 08-område. Utan att vi ens flyttade så befann vi oss helt plötsligt i det då de tyckte att det var en jättebra idé att utöka området. :cautious:

Nä, men morsan är tornedaling och efter att jag nu bott i halland i nästan 10 år så har jag nån käck blandning av lite allt möjligt. :p

För örvrigt så insåg jag att jag nog inte riktigt vet än vilka helger jag kan då jag och mina väninnor planerar en Ullareds trip i mars och inget datum fastställt ännu.

5/3
_Flicka_
mysboll
wingates

6/3
TheaH
_Flicka_
mysboll

12/3
TheaH
_Flicka_

13/3
TheaH
_Flicka_

19/3
TheaH
_Flicka_
mysboll

20/3
TheaH
_Flicka_
mysboll
wingates

26/3
TheaH
wingates

27/3
TheaH
Wingates

5/3
_Flicka_
mysboll
wingates

6/3
TheaH
_Flicka_
mysboll

12/3
TheaH
_Flicka_
McFlurry

13/3
TheaH
_Flicka_
McFlurry

19/3
TheaH
_Flicka_
mysboll
McFlurry

20/3
TheaH
_Flicka_
mysboll
wingates
McFlurry

26/3
TheaH
wingates

27/3
TheaH
Wingates5/3
_Flicka_
mysboll
wingates

6/3
TheaH
_Flicka_
mysboll

12/3
TheaH
_Flicka_

13/3
TheaH
_Flicka_

19/3
TheaH
_Flicka_
mysboll

20/3
TheaH
_Flicka_
mysboll
wingates

26/3
TheaH
wingates

27/3
TheaH
Wingates

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 052
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst som stannar