Hundbuketräff i Skåne

Åh ni verkar så himla roliga så jag tänker att jag ev vill komma ner (får la boka in ett besök hos min bror eller något i samband så jag har en anledning :D) och hänga med er :D (om ni inte tänker håna mig pga min dialekt eller så)

Åh ni verkar så himla roliga så jag tänker att jag ev vill komma ner (får la boka in ett besök hos min bror eller något i samband så jag har en anledning :D) och hänga med er :D (om ni inte tänker håna mig pga min dialekt eller så)
Beror på vilken dialekt du har :angel:

Hakar oxå gärna på och hund till utlåning finns här oxå. Jag har 3 st. Jag har ett par helger uppbokade i maj, men annars än så länge inget.

Då kommer jag gärna också. Mars funkar väldigt bra för mig. Dock höggravid men så länge vi inte går i marschtakt så är det nog inga problem:)

Min hund är inte van vid att träffa massa hundar så blir bra träning för han. Han är en bc (oreg) som blev 1år i nov. :)

Beroende på var ni ses hakar kanske jag också på :) Om det är okej att komma med en styck skällig unghundspumi :angel: och en stencool cavalier. Har inte särskilt mkt inbokat i vår, en upptagen helg i mars.

Kommer gärna jag med, känner alldeles för lite hundfolk. Första helgen i Mars är jag upptagen, annars går det bra för det mesta.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 052
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 478
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka